23-09-2013, 06:49 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 23-09-2013, 06:52 PM ja muutjaks oli kodutu.)
2.3 bensukas on jah KE-Jet. Omast käest soovitaksin diisel võtta, sest 2.3 on küllaltki tuntud enda pritseprobleemide ja igasuguste hädadega. Nende probleemides on süüdi omanik, kes ei suuda neid vigu lasta ära parandada või tal ei ole piisavalt finantse. Bensukatest jah siis pigem 3.0.
Näiteks kui panna foorumi otsingusse "KE-Jet" ja lugeda neid igasuguseid probleeme siis kaob bensuka isu pikaks ajaks ära.
Diislitest soovitan võtta siis see vanemat sorti mehaanilise pumbaga OM601-606, kuigi OM604, 605 ja 606 on ka C ja uuema E klassi peal (w210) siis nood on juba elektroonilise pumbaga. Mehaanilise pumbaga diiselmootori leiad w124 või w201 kere pealt.
Kindlasti uuri ka seda teemat, saad mõningatki infot nende mootorite ja kerede kohta: http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=9520
Näiteks kui panna foorumi otsingusse "KE-Jet" ja lugeda neid igasuguseid probleeme siis kaob bensuka isu pikaks ajaks ära.
Diislitest soovitan võtta siis see vanemat sorti mehaanilise pumbaga OM601-606, kuigi OM604, 605 ja 606 on ka C ja uuema E klassi peal (w210) siis nood on juba elektroonilise pumbaga. Mehaanilise pumbaga diiselmootori leiad w124 või w201 kere pealt.
Kindlasti uuri ka seda teemat, saad mõningatki infot nende mootorite ja kerede kohta: http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=9520