20-09-2013, 10:15 AM
(20-09-2013, 10:05 AM)Laur Kirjutas: Olen mõnda Boschi genekat lahanud.. rõngad olid kulunud nii palju, et teist ringi harju enam poleks ära kestnud. kontakt rõngad samas maksid midagi 3 ja 5 € vahele.
Kui dioodsillas mõni dioodidest läbi siis genakas laeb, kuid piisavat võimsust pole. Tuleks vahetada kas terve sild või vähemalt sama grupi kõik dioodid.
Kõige kallim tükk on pingeregulaator, alates 18€. Kogu jutt oli mul 99a. vw golfi genekast, kuid vaevalt väikeste mootoritega MB oluliselt erinevat genekat kasutab. VÄ need vesijahutusega monstrumid.
Keegi hää inimene võiks nüüd öelda, mis ajast mindi üle programmjuhitavale genekale, mille laadimise tellib auto juhtplokk? Koos CANi tulekuga?
Genekas ise on põhjusmõtteliselt sama, kuid laadimist tellitakse tarkvara kaudu.
Kurb on see, et ka välismaa foorumites ei kajastata probleemsete juhtumite lahendust üksikasjalikult (teisest küljest on ka mõistetav: keegi on näinud vaeva ja kulutanud aega omale asjade selgekstegemiseks ja ta tahab selle kulu tagasi saada), vaid raporteeritakse mõne "võluri" edukusest paha vaimu väljaajamisel. Mida ja kuidas tehti, jääb hämaraks...