19-09-2013, 08:07 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-09-2013, 08:08 PM ja muutjaks oli OnkelMats.)
Tehnilise poole korrastamine jätkub. Mind painas ikkagi probleem, et hommikul jahedama ilmaga käivitades kippus terve auto rappuma ning käivitusprotsess ise tundus nö ''kalapaadilik'' olema. Kuna plaanis oli tegelikult ammu juba sisselaske kollektori ja õhukopsiku vahel olevad kummitükid välja vahetada siis sai see täna ette võetud. Täiesti mõistliku hinnaga sain asjad Silberist kätte. Kusjuures vahetus tundub olevat asja oluliselt parandanud. Käivitub paremini - ilma rappumiseta ning seisma jääb oluliselt kiiremini kui enne. Ega ei imesta ka, vanad tükid olid kivikõvad, paar tükki suurte pragudega ja paar tükki täitsa ära väändunud kuskile. Lõpetuseks niipalju veel, et ''väike'' 2,5 diislike oma 66kw toore jõuga hakkab ennast maksma panema. Jõud on hakanud ennast tunduvalt rohkem esile näitama. Polegi teine enam teab mis tigu