13-09-2013, 09:39 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-09-2013, 09:43 PM ja muutjaks oli secman.)
(13-09-2013, 03:48 PM)Rolz Kirjutas: Kle, loll küsimus aga mis reduktor Su autol tagasillas on?
Mis on pöörded 100km/h sõites?
100-ga sõites 1900rpm panen puusalt, täna just vaatasin 120-ga oli mingi 2100-2200, spido ja gps näitavad kusjuures täpselt sama kiirust
(13-09-2013, 03:39 PM)Priit Kirjutas:(13-09-2013, 01:08 PM)v6sa Kirjutas:Mercefreaken andmetel sel autol kiirendus ilma katita 6,8s ja katiga 7,2. Kuna kiirendused antakse minu teada täislastis autoga, on Secmani mure nagu arusaadav hoolimata sellest, et tegemist pole uue autoga.(13-09-2013, 01:02 PM)secman Kirjutas: Sõitma ei pääsenud, Joonase sõnul andsid kohapeal mehiselt pööret.
Vastsurve ei või olla üle 0,3, info pärit Martenilt.
Põhimõtteliselt saaks teha ühe tiiru ümber küla ka ilma sumpsita, pulli saaks :-)
Aga enne otsin manomeetri võimalust.
Peaasi, et ka kahtlusalune katt vahelt ära oleks. Summuti võib alla jääda, lihtsalt ühendatud ei tohi olla
Kohal on Sul piisavalt mõõdetud... Ning tõsist probleemi ei ole - kiirendus on ju ikkagi <9 sekundi.
Kui katita katsetada, tuleks kat asendada tühja kati või toruga, ega pooliku sumpsiga mootor õigesti ei käi. Aga mis seisus kogu üljäänud sumpsimajandus on, kas seda viga ei või olla, et muud lülid (peale kati) aja jooksul ämblikke täis?
Sumpsi seis on selline: kat uus, universaal, keskosa uus, originaal, tagaosa seisukorra kohta muud andmed peale selle et väljast on igati korralik, puuduvad
Tahaks igatahes hirmsasti selle vastusurve ära mõõta et KATi ja tagaosa välistada
SEC-i sõltlane.
560SEC, G55AMG, 190E 2,0B
560SEC, G55AMG, 190E 2,0B