11-09-2013, 09:12 AM
(11-09-2013, 08:33 AM)v6sa Kirjutas:(11-09-2013, 12:05 AM)hents99 Kirjutas: Sul oli ju mingi teine kommukas peal? Kui jah, siis on selge, miks ei liigu. Süütetabelid on ju erinevad.
Vaevalt seal mingit erilist tabelit ongi. See veel analoogajastu masin. Või on, teab keegi?
Vale voolamine (liigväike väljalase) peaks ühtviisi pooma nii kohal kui sõites - õhukogus on ju sama. Kuigi välistada seda ei saa.
Kui kütuse rõhk ka põhjagaasiga sõites ikka normis on, siis jäävadki üle vaid torude läbisaagimine ja Saksast uue mootori soetamine.
(10-09-2013, 08:35 PM)secman Kirjutas: ...
II ja III pini vahel gaasi põhja vajutades tekib lühis, full throttle ka olemas OK
...
Huvitav: WOT signaal on olemas. Aga sellest hoolimata ei ava klapp end täielikult? Seega on sisselaskes takistus...
Õhuklapp avaneb täielikult siis, kui süüde on sees, servo abiga.
Kui süüde väljas, siis pedaali põhja vajutades klapp amordi tõttu
lõpuni lahti ei lähegi.
Huvitav , et Hannes seda ei teadnud ja hakkas hoolega vardaid pikendama
SEC-i sõltlane.
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe