11-09-2013, 07:18 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-09-2013, 07:24 AM ja muutjaks oli secman.)
(11-09-2013, 12:05 AM)hents99 Kirjutas: Sul oli ju mingi teine kommukas peal? Kui jah, siis on selge, miks ei liigu. Süütetabelid on ju erinevad.
Mul on olnud 3 erinevat kommukat aga liikunud on alati ühte moodi.
(11-09-2013, 01:23 AM)Rolz Kirjutas: Nii palju kui mina olen aru saanud ja uurinud, siis kommutaatoril vahet ei ole. Tootekood ei oma tähtsust, süüdet muudab ainult see üksik kork, mis seal peal on.
Sellel numbriga märgis peal ja all on vastava takistusega takisti. Mina olen näinud nn erinevat takki ainult sellel 220KW 5,6 ilma Katita mootoril, sellel süütenurk teine.
Ehk kas panid oma kommuka korgi uuele kommule?
Kas muidu on kõik KE Jeti muud tunnused ok? Külmast läheb ilusti käima? Soojenedes vähendab ilusti pöördeid? Kliima lülitub järgi/pööre läheb nõksu kõrgemaks?
Kui külmkäivitus on ok ja pöörded ilusti paigas ja mootor ühtlane, siis mina välistaks KE-Jeti poolsed kontrollorganid....
Kui vabastasid kütuse rõhuklapi ja õhukoguselugeja KE Jeti tööahelast, siis see jätab ka CIS'i (Ei kirjuta meelega ECU) mootori tööst välja.
Ehk võib tõesti olla, et kütuse/väljalase rõhk vale.
Küünlad on ikka õiged? Mitte mingid "mitmeharulised imed"? Enne mootori remonti liikus paremini? Kus ja kes ja kui palju mootorit laiali katkus?
Nukad/vänt/kett on ikka paigas omavahel? Nukkvõllid ise on ok? Alumise otsa surved olid ju ok?
Üldiselt pöörduks Janise poole, vähemalt pädev inimene välistama, et nn elektroonilises osas vigu ei ole...
Käivitub poolest pöördest, ka kõik muud nüansid mis loetlesid on ok.
Remontis Lesvenis Martin ja enne remonti liikus auto samuti kui praegugi.
Vahetan filtri ja kontrollin pumbad üle, eks siis vaatab edasi.
SEC-i sõltlane.
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe