10-09-2013, 08:35 PM
Hulk mõõtmisi teostatud ja kõik on nagu korras:
I ja II pini vahel lühis olemas, gaasipedaali puutudes see kaob, seega OK
II ja III pini vahel gaasi põhja vajutades tekib lühis, full throttle ka olemas OK
Lahtise hoovastikuga potekat keerates käib servo ilusti kaasa, korras
Kohal gaasi põhja vajutades lähevad pöörded hetkega ilusti 6000rpm ja mootori käib seejures täiesti ühtlaselt, OK
Töösooja mootoriga rõhuklapi pistiku eemaldamisel mootori rütm ei muutu, OK
Milline aga on õhukoguse lugeja ots, polnud kindel, selle õhuvooliku eemaldamisel
mis mootori keskel siibri juures all igatahes midagi ei muutunud mootori töös.
Aga kiirendus ikka 9sek kandis....
Kust võiks edasi liikuda, kas filtri ja pumpade juurde või on enne veel miskit mõtet üle vaadata ?
Endale tekitab üks küsimus peavalu:
Kas võib olla, et universaalkat ei lase gaasi piisavalt kiiresti mootorist välja ?
Kas mitte originaalkoodiga kommutaator võib võimsuse kadu põhjustada ?
I ja II pini vahel lühis olemas, gaasipedaali puutudes see kaob, seega OK
II ja III pini vahel gaasi põhja vajutades tekib lühis, full throttle ka olemas OK
Lahtise hoovastikuga potekat keerates käib servo ilusti kaasa, korras
Kohal gaasi põhja vajutades lähevad pöörded hetkega ilusti 6000rpm ja mootori käib seejures täiesti ühtlaselt, OK
Töösooja mootoriga rõhuklapi pistiku eemaldamisel mootori rütm ei muutu, OK
Milline aga on õhukoguse lugeja ots, polnud kindel, selle õhuvooliku eemaldamisel
mis mootori keskel siibri juures all igatahes midagi ei muutunud mootori töös.
Aga kiirendus ikka 9sek kandis....
Kust võiks edasi liikuda, kas filtri ja pumpade juurde või on enne veel miskit mõtet üle vaadata ?
Endale tekitab üks küsimus peavalu:
Kas võib olla, et universaalkat ei lase gaasi piisavalt kiiresti mootorist välja ?
Kas mitte originaalkoodiga kommutaator võib võimsuse kadu põhjustada ?
SEC-i sõltlane.
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe