09-09-2013, 07:20 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-10-2013, 02:02 PM ja muutjaks oli secman.)
Probleem selles, et auto ei liigu nii päris nii kui peab.
Praeguseks on remonditud mootor, vahetatud jagaja kaas, küünlad, juhtmed.
Mootori surved on mõõdetud ja kõik silindrid jäävad vahemikku 10....10,5
All on uus sumps universaalkatiga ( US spets 6,2L, EUR järgi 4,5L )
Mootor töötab ühtlaselt nii tühikäigul kui igas sõidu faasis. Käigukast vahetab tõrgeteta ja ei libise. Lambda on korras ja segu kiirendusel selle järgi pigem rikas kui lahja. Aga kiirendust alla 9sek ei saa.
Speedsteris Hannes reguleeris ja mõõtis, siis proovisõit ja jälle reguleerimine ja mõõtmine, aga midagi ei muutunud peale selle, et raha jäi rahakotis vähemaks.
Askeldades pritsepea ümber tekkis küsimus:
gaasihoovastik ei ava seisva mootori korral gaasipedaali põhja vajutades õhuklappi täielikult amortisaatoriga varda tõttu, on see normaalne ?
Praegu soovitas alustuseks bensiinifiltri ära vahetada ja siis jälle reguleerima minna.
Võib sel jumet olla ?
Praeguseks on remonditud mootor, vahetatud jagaja kaas, küünlad, juhtmed.
Mootori surved on mõõdetud ja kõik silindrid jäävad vahemikku 10....10,5
All on uus sumps universaalkatiga ( US spets 6,2L, EUR järgi 4,5L )
Mootor töötab ühtlaselt nii tühikäigul kui igas sõidu faasis. Käigukast vahetab tõrgeteta ja ei libise. Lambda on korras ja segu kiirendusel selle järgi pigem rikas kui lahja. Aga kiirendust alla 9sek ei saa.
Speedsteris Hannes reguleeris ja mõõtis, siis proovisõit ja jälle reguleerimine ja mõõtmine, aga midagi ei muutunud peale selle, et raha jäi rahakotis vähemaks.
Askeldades pritsepea ümber tekkis küsimus:
gaasihoovastik ei ava seisva mootori korral gaasipedaali põhja vajutades õhuklappi täielikult amortisaatoriga varda tõttu, on see normaalne ?
Praegu soovitas alustuseks bensiinifiltri ära vahetada ja siis jälle reguleerima minna.
Võib sel jumet olla ?
SEC-i sõltlane.
560SEC, G55AMG, 190E 2,0B
560SEC, G55AMG, 190E 2,0B