30-08-2013, 01:33 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 30-08-2013, 01:33 AM ja muutjaks oli erx000.)
Täna tõstsin kolmese prooviks peale, käpad läksid 2.2d omad ja nendega jäi mootor tulemüürist täpselt samale kaugusele, isegi kardaani pikkus sobib 1:1-le. Kõige suuremateks probleemideks on karteripõhi, millel ei ole stabilisaatori jaoks süvendit ja kardaani otsakinnitused on erinevate diameetritega. Oleks hea teada, kui pikk ja mis läbimõõduga leevenditega näiteks c280 kardaan on ja tõenäoliselt peab otsima ka c280 stabika ja w124 karteripõhja.
OM606 ja OM604 mootorikäpad
![[Pilt: DSC_0048_zpse8d2a778.jpg]](http://i236.photobucket.com/albums/ff209/erx000/Mercedes/DSC_0048_zpse8d2a778.jpg)
Kuna ostes oli stangetala kõver, siis oli mõistlik uus tala polditavaks teha, palju mugavam kapoti all toimetada.
![[Pilt: DSC_0055_zps37c032a1.jpg]](http://i236.photobucket.com/albums/ff209/erx000/Mercedes/DSC_0055_zps37c032a1.jpg)
![[Pilt: DSC_0052_zpsac141e47.jpg]](http://i236.photobucket.com/albums/ff209/erx000/Mercedes/DSC_0052_zpsac141e47.jpg)
OM606 ja OM604 mootorikäpad
![[Pilt: DSC_0048_zpse8d2a778.jpg]](http://i236.photobucket.com/albums/ff209/erx000/Mercedes/DSC_0048_zpse8d2a778.jpg)
Kuna ostes oli stangetala kõver, siis oli mõistlik uus tala polditavaks teha, palju mugavam kapoti all toimetada.
![[Pilt: DSC_0055_zps37c032a1.jpg]](http://i236.photobucket.com/albums/ff209/erx000/Mercedes/DSC_0055_zps37c032a1.jpg)
![[Pilt: DSC_0052_zpsac141e47.jpg]](http://i236.photobucket.com/albums/ff209/erx000/Mercedes/DSC_0052_zpsac141e47.jpg)
![[Pilt: DSC_0059_zps9d3e75b8.jpg]](http://i236.photobucket.com/albums/ff209/erx000/Mercedes/DSC_0059_zps9d3e75b8.jpg)