20-12-2006, 12:07 AM
Tegelikult on asi ka pihustatud eetri koguses. Eetri eesmärk on tegelikult tekitada silindris pisike plahvatus, et tunduvalt kõrgema leektäpiga diislikütus plahvataks (eetri leektäpp -45, diislikütusel 56-80 kraadi). Tegelikult aitab isegi see, kui ta kollektoris väikese sahmaka teeb ja silindrisse jõuab soe õhk. Ise olen kasutanud kuumaõhupuhurit, raskema tehnika käivitamisel ka elavat tuld
Need ebameeldivad mootori hääled ja lõhkised kollektorid on tegelikult tingitud eetri üledoseerimisest.
Ürgsel Transitil ja traktoritel tuleb sinna kollektorispiraali ka peenike küttetoru sisse ja silindrisse jõuab mingi soe diisliaur. See traatspiraal seal kollektori õhku küll soojendada ei jõua.

Ürgsel Transitil ja traktoritel tuleb sinna kollektorispiraali ka peenike küttetoru sisse ja silindrisse jõuab mingi soe diisliaur. See traatspiraal seal kollektori õhku küll soojendada ei jõua.