21-08-2013, 08:58 PM
autoks siis 2003 E270 diisel
Pull seisneb selles, et auto näitab et aku on tühi (punaselt aku märk ja kiri visit workshop) kui peale paari tunnist seismist käivitada, käima läheb ilusti.
Vahetasin aku ära, ikka sama jama. Laadisin veel akut mitu tundi kuni aku oli täiesti täis ja peale laadija ära võtmist panin kohe auto käima ja ikka sama jama. Otseselt see aku tuli ei häiri, aga kõige hullem on see, et iga kord kui on see jama, siis kompuuter ütleb, et voolu vähesuse tõttu lülitab "mugavusfunktsioonid" välja, ning siis jääb roolivõimu pump seisma kuni minutiks, ja niimoodi igakord vilistab rihma see seisev rullik ning kuni minuti möödudes ütleb kompuuter, et "mugavusfunktsioonid" on jälle tagasi ja roolivõimu jõud ka taastub
On kellegil olnud sellist jama? Või oskab keegi öelda mis viga võiks olla?
Genekal vahetasin ühe jubina ära mõned kuud tagasi ning laadimine on korras ning aku on ka täis. Ei tahaks rihma maha lasta lõpuks sedasi kui üks rullik seisma jääb natukeseks peale igat käivitamist
Pull seisneb selles, et auto näitab et aku on tühi (punaselt aku märk ja kiri visit workshop) kui peale paari tunnist seismist käivitada, käima läheb ilusti.
Vahetasin aku ära, ikka sama jama. Laadisin veel akut mitu tundi kuni aku oli täiesti täis ja peale laadija ära võtmist panin kohe auto käima ja ikka sama jama. Otseselt see aku tuli ei häiri, aga kõige hullem on see, et iga kord kui on see jama, siis kompuuter ütleb, et voolu vähesuse tõttu lülitab "mugavusfunktsioonid" välja, ning siis jääb roolivõimu pump seisma kuni minutiks, ja niimoodi igakord vilistab rihma see seisev rullik ning kuni minuti möödudes ütleb kompuuter, et "mugavusfunktsioonid" on jälle tagasi ja roolivõimu jõud ka taastub
On kellegil olnud sellist jama? Või oskab keegi öelda mis viga võiks olla?
Genekal vahetasin ühe jubina ära mõned kuud tagasi ning laadimine on korras ning aku on ka täis. Ei tahaks rihma maha lasta lõpuks sedasi kui üks rullik seisma jääb natukeseks peale igat käivitamist