21-08-2013, 09:50 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-08-2013, 09:51 AM ja muutjaks oli v6sa.)
Kas nivoosüsteem on uuesti reguleeritud? Kui enne olid vedrud väsinud ja hoob pikem, siis praegu võib uute vedrudega olla veidi liiast. Rusikareegel on ju, et vedrud kannavad tühja autot, nivoo koormat.
Kas tagumised amortisaatorid toimivad korralikult?
Millise tootja vedrud alla läksid? On kuulda olnud, et odavama otsa vedrud tahavad vajuda.
Mihandsed padjad (neid on erineva paksusega) vedrude all on? Nendega saab mitme cm ulatuses kõrgust muuta.
Tõsi, kõik ülalolev peaks olema end autotöökojaks nimetavale putkale teada ja nad peaks oskama arvestada. Milline seltskond arvab, et koplituuning on hea lahendus?
Kas tagumised amortisaatorid toimivad korralikult?
Millise tootja vedrud alla läksid? On kuulda olnud, et odavama otsa vedrud tahavad vajuda.
Mihandsed padjad (neid on erineva paksusega) vedrude all on? Nendega saab mitme cm ulatuses kõrgust muuta.
Tõsi, kõik ülalolev peaks olema end autotöökojaks nimetavale putkale teada ja nad peaks oskama arvestada. Milline seltskond arvab, et koplituuning on hea lahendus?