Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
Vedru - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: E-klass (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=106)
+--- Teema: Vedru (/showthread.php?tid=32560)



Vedru - iPortin - 20-08-2013

Kysiks vähe targemate käest.
2000 w210 avangarde 430,
Endal jääb teadmistest väheseks ja ehk leidub siit teadjamaid mehi.
Enne kui taga vedru ära väsis oli auto ilus nii ees kui tagant - madal nagu muru. Töökojas tehti vin-i järgi uued vedrud taha ja kui järgi läksin, polnud enam minu masin. Perse õhus...olin sõnatu...vaidlesime, aga kuna sõita oli vaja, sitta kah. Öeldi, et kui ei meelbi , lõika maha. Arvan, et nii ka ei käi need asjad päris, aga kellele kurdad.
Seega öelde Teie, kas
A) b-kati vedru ongi nii nagu jumal juhatab Smile
B) enne oli custom vedru, mis sakslase poolt ära tehtud
C) ise olen rumal, et yldse Mercedes-Benz'ga sõidan
D) pakkuge variante, sest olen rääkinud poolte tallinna mb mehhaanikutega ja kõik räägivad eri juttu- alates hyrdonivoo hoova asendist kuni vedru jäikuseni. Võibolla valede meestega rääkinud Smile

Minu eesmärk tuua ta maapeale tagasi ja loodan, et leidub teadjaid mehi siit. Kui lisainfi vaja, pane aga kommentaaridesse.

Lugupidamisega,
M.


RE: Vedru - itbilen - 20-08-2013

Kui saksmannide poolt paigaldatud madaldussari siis yldjuhul v6iks ka selle kohta märge olla- briefis(juhul kui on koopia) v6i m6ni vastav kleebekas auto kyljes. Kui midagi sellist ei ole siis vaata ja uuri vedru ennast. Saad ju m66ta k6rgust ligikaudselt, paksust. Ka vastavad värvikoodid peaks puhastades nähtavale tulema...
Samuti v6iks näha olla kas vedru ennast juba l6igatud on.
Vin koodi järgi Bvedruga peaks saama ligikaudse tehasek6rguse.
Ka hydronivoo hoova asendi muutmist peaks oskama iga MB-ga tegelev ettev6te.
Mercedes-Benz on 6ige auto s6itmiseks Eusa_angel
terv.


RE: Vedru - v6sa - 21-08-2013

Kas nivoosüsteem on uuesti reguleeritud? Kui enne olid vedrud väsinud ja hoob pikem, siis praegu võib uute vedrudega olla veidi liiast. Rusikareegel on ju, et vedrud kannavad tühja autot, nivoo koormat.

Kas tagumised amortisaatorid toimivad korralikult?

Millise tootja vedrud alla läksid? On kuulda olnud, et odavama otsa vedrud tahavad vajuda.

Mihandsed padjad (neid on erineva paksusega) vedrude all on? Nendega saab mitme cm ulatuses kõrgust muuta.

Tõsi, kõik ülalolev peaks olema end autotöökojaks nimetavale putkale teada ja nad peaks oskama arvestada. Milline seltskond arvab, et koplituuning on hea lahendus?