20-08-2013, 11:45 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-04-2018, 08:37 PM ja muutjaks oli erx000.)
Värvil ja sisul ei ole tõesti viga, võrreldes enamuse värviliste plank classicutega. Esiklaas läks vahetusse, pidurid said täieliku uuenduse: 4x voolikud, kõik tagumised klotsid, üks piduritross, tagumiste suportite silindrid ja tihendid, kettad ja esimesed klotsid olid eelmise omaniku poolt juba vahetatud. Alvadist tellitud esistange pehmelt öeldes sarnanes originaalile, liistude augud olid 2cm nihkes ja tuli kõik uuesti puurida, pind krobeline, servad karvased, külgede siinid 2cm seespool, terve õhtu kulus selleks et stange oleks üldse paigaldatav. Iluvõre kinnituskõrvadest kukkusid originaalkruvid läbi, need sai õnneks vana iluvõre küljest, loomulikult pihutäis seibe et võre sirgelt ja õigel sügavusel istuks. Enda üllatuseks läks esimese korraga ülevaatuselt läbi, vot siis vana takso. Kellel huvi, siis 2,2 mootor läheb müüki.
Et teema väga igavaks ei kisuks, siis tegelikult oli algusest peale plaanis kasutada hoopiski OM606-e, nüüd kui kere ja veermik korras, võib asuda kapotialust kohendama. Ma ei tea kas eestis on keegi üldse 202 kerele OM606 peale tõstnud? Kuna ma kasutan 98a punnsilma mootorit, millel stabikas õlivanni taga, siis tekib kohe küsimus kas sobib W124 kerel kasutatud karteripõhi ja kas see omakorda w202 vahele istub. Ühesõnaga vana mootor tuleb maha tõsta, siis saab juba täpsemalt mõõta ja arvestada.
Ja OM606, mis peagi peale läheb.
Et teema väga igavaks ei kisuks, siis tegelikult oli algusest peale plaanis kasutada hoopiski OM606-e, nüüd kui kere ja veermik korras, võib asuda kapotialust kohendama. Ma ei tea kas eestis on keegi üldse 202 kerele OM606 peale tõstnud? Kuna ma kasutan 98a punnsilma mootorit, millel stabikas õlivanni taga, siis tekib kohe küsimus kas sobib W124 kerel kasutatud karteripõhi ja kas see omakorda w202 vahele istub. Ühesõnaga vana mootor tuleb maha tõsta, siis saab juba täpsemalt mõõta ja arvestada.
Ja OM606, mis peagi peale läheb.