08-08-2013, 04:14 PM
Nüüd siis kaks eelsüüteküünalt vahetatud ja releega tegi Rein mingeid imevigureid.
Cooleri torud ilusti ja tihedalt kinni pandud.
Kardaani tugilaager ja muff vahetatud.
Kastil panid ka õli juurde, mis on veidi nõme, sest ma arvasin et ta enam ei leki.
Sumpsist nii palju, et nüüd on veidi vabamalt hingav, katid bye bye.
Sisselaske kollektori puhul avastasin, et seal on üks leke jahutusvedeliku kohapealt. Seega kõigile, kes kunagi hakkavad kodus sisselaset hooldama vms. Siis enne Lesvenist läbi ja kõikvõimalikud tihendid kohe ära osta. See 4maticu küljest võetud isetehtud tihend on ikka väga erinev, sellest mis peaks seal olema. Ainukene jama on see, et veidi on vaja nüüd lammutada, et tihend külge saaks. Kuid õnneks mitte palju.
Aga nüüd võib pehmelt öelda, et auto minek on väga väga hea. Olen proovinud kiirendada, kuid pole veel olnud võimalust pedaali täiesti põhja lüüa, minek on nii suur, et jõuan tee otsa välja. Sellega muidugi nüüd uus jama, et pidurid on küll head, kuid jõudu on nüüd nii palju, et auto pidama saamiseks kulub rohkem aega. Peab midagi välja mõtlema, et pidureid veidi ergutada
Tossamisest nii palju, et kui täislaksuga minema sõidad, siis vb korraks viskab mingi halliga õrna suitsu välja, kuid pm diisli puhul on see ülimalt hea tulemus. Tavasõiduga ei tule sealt enam mitte midagi. Mission completed.
Ainukene asi on see, et tagant tuleb isegi peale tugilaagri vahetust mingi möla. Ma kaldun arvama, et mu kummid on valed taga. Seega, vaatan mingi päev, viskab mingid muud kummid alla, äkki kaob probleem ära. Sest sõitu alustades on rõhk 2.3 ja lõpetades on kummid tulikuumad ja 3.3. Samas pidurid peal ei ole ning kässar vastu ei käi.
Cooleri torud ilusti ja tihedalt kinni pandud.
Kardaani tugilaager ja muff vahetatud.
Kastil panid ka õli juurde, mis on veidi nõme, sest ma arvasin et ta enam ei leki.
Sumpsist nii palju, et nüüd on veidi vabamalt hingav, katid bye bye.
Sisselaske kollektori puhul avastasin, et seal on üks leke jahutusvedeliku kohapealt. Seega kõigile, kes kunagi hakkavad kodus sisselaset hooldama vms. Siis enne Lesvenist läbi ja kõikvõimalikud tihendid kohe ära osta. See 4maticu küljest võetud isetehtud tihend on ikka väga erinev, sellest mis peaks seal olema. Ainukene jama on see, et veidi on vaja nüüd lammutada, et tihend külge saaks. Kuid õnneks mitte palju.
Aga nüüd võib pehmelt öelda, et auto minek on väga väga hea. Olen proovinud kiirendada, kuid pole veel olnud võimalust pedaali täiesti põhja lüüa, minek on nii suur, et jõuan tee otsa välja. Sellega muidugi nüüd uus jama, et pidurid on küll head, kuid jõudu on nüüd nii palju, et auto pidama saamiseks kulub rohkem aega. Peab midagi välja mõtlema, et pidureid veidi ergutada
Tossamisest nii palju, et kui täislaksuga minema sõidad, siis vb korraks viskab mingi halliga õrna suitsu välja, kuid pm diisli puhul on see ülimalt hea tulemus. Tavasõiduga ei tule sealt enam mitte midagi. Mission completed.
Ainukene asi on see, et tagant tuleb isegi peale tugilaagri vahetust mingi möla. Ma kaldun arvama, et mu kummid on valed taga. Seega, vaatan mingi päev, viskab mingid muud kummid alla, äkki kaob probleem ära. Sest sõitu alustades on rõhk 2.3 ja lõpetades on kummid tulikuumad ja 3.3. Samas pidurid peal ei ole ning kässar vastu ei käi.