27-07-2013, 06:49 AM
Nii.. Eile siis kell 5 sai alustatud asjade ajamisega.. Ja täna kell 6 lõpetamist.
Peale korralike seiklusi ja edasi tagasi sõitmist. Sai kollektoril silmad kinni löödud. See pask mis sealt välja tuli, oli pehmelt öelda muljetavaldav.
Nüüd siis järmisena jäänud pihustite kontroll. Ja EGR ka ajust petta ning vaakum tagant ära. Ma ei mäleta enam tõesti, et millal ma õhufiltri ära vahetasin, aga vahetan selle ka uuesti ära.
Hetkel on liikumine palju kergem.. palju kergem.. Muidugi kui tallata, siis viskab pilve tagant välja. Aga, seal võib veel pesemisest niiskust olla või misiganes. + pihustitega pidi olema diagnostika kohaselt mingi teema. Seega asi on parem, kuid mitte veel ideaalne.
Rooliots tuli ka tänu Jaanuse kuumutamise taktikale lõpuks lahti ja rool on märksa märksa kergem. Nüüd muidugi veel stend ja rool otseks.
Peale korralike seiklusi ja edasi tagasi sõitmist. Sai kollektoril silmad kinni löödud. See pask mis sealt välja tuli, oli pehmelt öelda muljetavaldav.
Nüüd siis järmisena jäänud pihustite kontroll. Ja EGR ka ajust petta ning vaakum tagant ära. Ma ei mäleta enam tõesti, et millal ma õhufiltri ära vahetasin, aga vahetan selle ka uuesti ära.
Hetkel on liikumine palju kergem.. palju kergem.. Muidugi kui tallata, siis viskab pilve tagant välja. Aga, seal võib veel pesemisest niiskust olla või misiganes. + pihustitega pidi olema diagnostika kohaselt mingi teema. Seega asi on parem, kuid mitte veel ideaalne.
Rooliots tuli ka tänu Jaanuse kuumutamise taktikale lõpuks lahti ja rool on märksa märksa kergem. Nüüd muidugi veel stend ja rool otseks.