02-07-2013, 01:30 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-07-2013, 01:33 PM ja muutjaks oli kait.)
(02-07-2013, 01:24 PM)siimruz Kirjutas: Ma ei solvugi, sest tean millest räägin. Ma ei ole väitnudki et siinsed kõik uluvad ja sealsed mitte. Võibolla sinu masinale tõesti on neid 7 tk siin saadaval, kuid minu autodele ei olnud tollel ajal ühtegi võtta. Sellepärast soetasingi sealt, kuna seal oli valikut ja mul on seal inimene kes viitsis nendeg ategelda seal pool. See korras difri leidmine ongi õnne mäng. Käega sa seda ülgumist maas ei tunneta. Sama moodi ei saa kunagi uskuda müüja juttu. Nende arust on nad kõik vaiksed. Teada saad siis kui oled alla pannud. Võib juhtuda et proovid neid saja euroseid viis tükki läbi. Mis ei ole ka väistatud 350.- euroste puhul. Õli mida mina kasutan on Castrol Syntrax Limited SLip 75W-140. Väidetavalt pidi seda kasutatama ka AMG versioonide difrites. Väidetavalt sobilik suurt koormust taluma.
Siim
Maas ei kontrolli seda kuidagi, loomulikult. Õnneks on osad pakkujad nõus tagasi võtma, kui differ ei vasta minu vajadustele. Seega jääb mulle ainsaks kuluks aeg, mis kulub diffri vahetamisele ja no muidugi ka õli.
Aga selle kõrge suvise viskoossusega õli peaks ära proovima küll, 140 on ikka midagi muud, kui 90. Võib vabalt olla, et ulguma hakkas differ mõni aeg peale õli vahetamist. Õli, mis seest välja tuli oli ikka väga paks. Kas Limited-Slip õli pole pisut "overkill" tavadiffri jaoks, pole seal ju kettaid, mille libisemist oleks vaja korrastada?