13-06-2013, 12:21 PM
Vahepeal siis nii palju, et käigukast on 100% lekkevaba, connectori vahetamine oli väga hea mõte. Õlitaseme sain Reinu ja Lesveni abiga ka normi. Peab tunnistama, et kodus ehitatud riistadega seda ikkagi teha ei suuda.. Kastile alla käiv plastkate sai korralikult üle kastud ning tõrvatud kruvidega tagasi pandud. Kui auto all olin, siis uurisin ka, et kusagilt tuleb selline naljakas plärin või selline hääl. Selleks osutus plekitükk, mis oli vastu sumpsi. Nii üks pindakäivatest asjadest jällegi korda saadud
Lootuses, et tahmamise probleemi valutult parandada.. vahetasin ka kütusefiltri ära. Tahmamise probleem läks kindlasti paremaks, kuid sinna koer maetud ei olnud. Kuid 7 EURi eest ma leian, et see oli siiski hea mõte. Auto sai jõudu juurde ning gaasi andes on mootori delay väiksem.
Taga pidurid tellitud ja järgmine päev kätte saadud, hakkasin neid reede õhtul tegema.
Lahti sain kõik ilusti, kuid kuna käsipidur oli nii kulunud, et mitte midagi alles ei olnud ja süsteemid täielikult lahti.. siis ei osanud ma seda kokkupanna. Pidi veidi uurima, kuidas asi töötab. Reede õhtu siis lõppes sellega:
Laupäeva hommikul oli mul juba asjad selged..veidi üllatunud kui loll see käsipiduri süsteem vähemalt teoorias tundus.. kuid selge. Hakkasin siis pihta. Üritasin võimalikult palju piduri keskkonda seest puhtaks teha..
Käsipiduri sain suhteliselt vaevatult sinna tagasi. Ega ta lihtne ei ole, kuid lugedes tundus märksa raskem, kui pärast välja kujunes. Ise ütlen, et vana mandi maha võtmine on raskem kui uue tagasi panemine. Kindlasti ei tasuks unustada lasta auto seest, tagaistme alt käsipidur vabaks. Mina võtsin need trossid üldse lahti, oli tunduvalt lihtsam asju ajada.
Kuna ühes videos, mis netis veidi Mercide käsipiduritest rääkis, tutvustas kahte tööriista. Üks oli MB märkidega tõmmits ning teine vedrude allasurumiseks mõeldud kruvikeeraja.. siis otsustasin ise ka mingi tugevama tõmmitsa teha. Aega ei olnud eriti ja garaaz on nii pilgeni jama täis, et midagi üles ei leinud.. siis tegin kiirelt sellise tööriista. Toimis väga hästi
Vanad kettad kriitikat ei kannatanud ning lõppkokkuvõttes ma kardsin, et pidurdus-värin võib ka olla esiketaste pärast.. õnneks muidugi uued kettad taga parandasid igasuguse vibra ära Ning Remsa klotsid pidid ka kaua kestma ja vaiksed olema (Y)
Teine teljepool läks juba väga kiiresti pärast.
Väike hirm muidugi seisnes ka selles, et need pingutid nägid alguses väga väga koledad välja ja ei keeranud mitte üldse.. Õnneks sain nad ilusti tööle ja üpriski kenasti jäid pärast:
Pidurid on momendil väga head. Olen rahul.. Kuid lähiajal kui igavam aeg on, siis vahetan esimesed klotsid ka ära ning arvatavasti vahetan pidurivedeliku täies mahus ära. Esiketaste vahetamine oleks overkill vb.
Esmaspäeval sai siis üv. ära tehtud. Öeldi, et pidurid on väga head, kuid seisupidurid võin juurde keerata. Samas ka õige, kuna see on vaja õrnalt ühtlaseks kulutada ning siis lõplikult pingule tõmmata. Iseasi nõmedus on istme all see pingutus süsteem, mille loogikast ma eriti aru ei saanud, kuid kuidagi sai pingule.
Ehk siis talvest saadik seisnud auto on jälle liikvel
Lootuses, et tahmamise probleemi valutult parandada.. vahetasin ka kütusefiltri ära. Tahmamise probleem läks kindlasti paremaks, kuid sinna koer maetud ei olnud. Kuid 7 EURi eest ma leian, et see oli siiski hea mõte. Auto sai jõudu juurde ning gaasi andes on mootori delay väiksem.
Taga pidurid tellitud ja järgmine päev kätte saadud, hakkasin neid reede õhtul tegema.
Lahti sain kõik ilusti, kuid kuna käsipidur oli nii kulunud, et mitte midagi alles ei olnud ja süsteemid täielikult lahti.. siis ei osanud ma seda kokkupanna. Pidi veidi uurima, kuidas asi töötab. Reede õhtu siis lõppes sellega:
Laupäeva hommikul oli mul juba asjad selged..veidi üllatunud kui loll see käsipiduri süsteem vähemalt teoorias tundus.. kuid selge. Hakkasin siis pihta. Üritasin võimalikult palju piduri keskkonda seest puhtaks teha..
Käsipiduri sain suhteliselt vaevatult sinna tagasi. Ega ta lihtne ei ole, kuid lugedes tundus märksa raskem, kui pärast välja kujunes. Ise ütlen, et vana mandi maha võtmine on raskem kui uue tagasi panemine. Kindlasti ei tasuks unustada lasta auto seest, tagaistme alt käsipidur vabaks. Mina võtsin need trossid üldse lahti, oli tunduvalt lihtsam asju ajada.
Kuna ühes videos, mis netis veidi Mercide käsipiduritest rääkis, tutvustas kahte tööriista. Üks oli MB märkidega tõmmits ning teine vedrude allasurumiseks mõeldud kruvikeeraja.. siis otsustasin ise ka mingi tugevama tõmmitsa teha. Aega ei olnud eriti ja garaaz on nii pilgeni jama täis, et midagi üles ei leinud.. siis tegin kiirelt sellise tööriista. Toimis väga hästi
Vanad kettad kriitikat ei kannatanud ning lõppkokkuvõttes ma kardsin, et pidurdus-värin võib ka olla esiketaste pärast.. õnneks muidugi uued kettad taga parandasid igasuguse vibra ära Ning Remsa klotsid pidid ka kaua kestma ja vaiksed olema (Y)
Teine teljepool läks juba väga kiiresti pärast.
Väike hirm muidugi seisnes ka selles, et need pingutid nägid alguses väga väga koledad välja ja ei keeranud mitte üldse.. Õnneks sain nad ilusti tööle ja üpriski kenasti jäid pärast:
Pidurid on momendil väga head. Olen rahul.. Kuid lähiajal kui igavam aeg on, siis vahetan esimesed klotsid ka ära ning arvatavasti vahetan pidurivedeliku täies mahus ära. Esiketaste vahetamine oleks overkill vb.
Esmaspäeval sai siis üv. ära tehtud. Öeldi, et pidurid on väga head, kuid seisupidurid võin juurde keerata. Samas ka õige, kuna see on vaja õrnalt ühtlaseks kulutada ning siis lõplikult pingule tõmmata. Iseasi nõmedus on istme all see pingutus süsteem, mille loogikast ma eriti aru ei saanud, kuid kuidagi sai pingule.
Ehk siis talvest saadik seisnud auto on jälle liikvel