12-06-2013, 10:35 PM
(10-06-2013, 03:53 PM)hannes_s Kirjutas:(10-06-2013, 01:12 PM)sigivigi Kirjutas: ..suri ära siis pandi nii kokku et läheb tööle aga suitseb hirmsasti ja hääl on ka jube !! et siis kepsud on kõverad !!
Arusaamatu on miks võetakse korra lahti ja kepsusi ei vahetata kui on teada et nad kõverad on. Mitu neist on kõverad? Kas tegite kindlaks millised? Enda kogemusest kus OM601 hel oli kaks kepsu kõverad, siis mootor töötas putrates ja vibratsiooniga aga suitsu ja hirmsat häält päris ei ütleks et mäletaks...
OM602 millel üks keps oli pilbasteks tegi vibratsiooni teatud pööretel aga ei mingit tossu
...kas võis juhtuda et kett läks kokku pannes valesti peale?
tere, mina olen nüüd see tüüp kes seda mootorit remontima hakkab, survete järgi on kaks tükki kutut. kaane poldid ei taha lahti tulla kuid homme vaatan ehk saab mutrid peale keevitada ja kuidai saab kätte ka .
Oskab keegi öelda uue kepsu hinda, nt tervet jooksu ? kui läheb kirveks siis sebib kasutatud mootorist kepsud ja vahetab terve saaleringi ja siis peaks nagu üsna okei olema. lisaks sai turbo otsa, juurde oleks vaja siis veel turbot ning kaane seisukord selgub homme. Kett ei läind valesti peale. ilmselt käib lihtsalt liiga nõrk pauk kuna kepsud kõverad ja kütus ei põle korralikult ära ja sellest ka suits ja tiks, ilmselt ka pihustd sülitavad.
Kui keegi on kursis uute saale hindadega siis võite ka rõõmsalt teada anda kust oleks hea osta/tellida sest saale ring tuleks niiehknaa uued panna muidu poleks tõsisel mootori remondi ette võttmisel eriti mõtet.
tervitades .