Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
MB 1997a. e290td probleem mootoriga ! mis kõige targem teha oleks ? - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: E-klass (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=106)
+--- Teema: MB 1997a. e290td probleem mootoriga ! mis kõige targem teha oleks ? (/showthread.php?tid=31831)



MB 1997a. e290td probleem mootoriga ! mis kõige targem teha oleks ? - sigivigi - 10-06-2013

tere !
et siis selline teema et mootorisse tuli vesi sisse ..suri ära siis pandi nii kokku et läheb tööle aga suitseb hirmsasti ja hääl on ka jube !! et siis kepsud on kõverad !! aga tahakski nüüd teada mis mul sellega kõige targem teha oleks sest kuna endal on nüüd mõistus otsas et kas kuskil leiaks uue kepsu ja ära parandada või uus mootor nagu mulle on öeldud ja mis hinnaklassi mootrid jäävad ja kust saaks kõige odavamalt ??


RE: MB 1997a. e290td probleem mootoriga ! mis kõige targem teha oleks ? - v6sa - 10-06-2013

Kaksüheksakümmend võiks väikest vägivalda taluda küll. Kui kaas on terve ja vänt ühes tükis, siis romulast keps ja kolb ning kokku tagasi. Kestab jälle veidi aega. Kui kaua, seda ei oska ennustada. Itbilen tapab siin ühte edutult juba pool aastat...Eusa_wall

Samas peaks elusaid mootoreid küll müügis olema. Mõnesaja eest ei saa, kuid tuhandet küll maksta ei tasu. Artusmalcik pakub siin pidevalt padasid, ehk sedagi...Icon_rolleyes

Kallim, kuid kindlam on oma mootori kordategemine. Kasutatud mootor on alati risk - keegi ei tea selle sisu.


RE: MB 1997a. e290td probleem mootoriga ! mis kõige targem teha oleks ? - hannes_s - 10-06-2013

(10-06-2013, 01:12 PM)sigivigi Kirjutas: ..suri ära siis pandi nii kokku et läheb tööle aga suitseb hirmsasti ja hääl on ka jube !! et siis kepsud on kõverad !!

Arusaamatu on miks võetakse korra lahti ja kepsusi ei vahetata kui on teada et nad kõverad on. Mitu neist on kõverad? Kas tegite kindlaks millised? Enda kogemusest kus OM601 hel oli kaks kepsu kõverad, siis mootor töötas putrates ja vibratsiooniga aga suitsu ja hirmsat häält päris ei ütleks et mäletaks...
OM602 millel üks keps oli pilbasteks tegi vibratsiooni teatud pööretel aga ei mingit tossu

...kas võis juhtuda et kett läks kokku pannes valesti peale?



RE: MB 1997a. e290td probleem mootoriga ! mis kõige targem teha oleks ? - siimruz - 10-06-2013

Tere

Kunagi sai Oplääd ühe metsateepeal ära uputud ja ka tõmbas reo vee sisse, ning üks keps lendas kohe küljelt välja. Sai mootor lahti võetud vaatasime et ongi ainult üks kõver ja üks puruks. Tellisime uued panime need kaks haiget uued, aga lolli peaga ülejäänud jätsime samad. Sai siis kokku ja sõitis ilusti kuni 300km ja siis lendasid need järgmised küljelt välja ja ikka nii et et enam midagi remontida ei olnud. Sealt ka õppetund: Veel on kuramuse kõva jõud kui teda isegi vähesel määral silindrisse satub. Vahetada tuleks kogu sisikond, sest kunagi ei tea kuhu ta on mikro praod sisse löönud. ei imesta kui ka vänt võll oli vigane. Meie igal juhul tõime romulast uue(kasutaud) mootori ja sõitsime muretult edasi. Seda soovitan sullegi!

Tervitades Siim



RE: MB 1997a. e290td probleem mootoriga ! mis kõige targem teha oleks ? - Nublu - 12-06-2013

(10-06-2013, 03:53 PM)hannes_s Kirjutas:
(10-06-2013, 01:12 PM)sigivigi Kirjutas: ..suri ära siis pandi nii kokku et läheb tööle aga suitseb hirmsasti ja hääl on ka jube !! et siis kepsud on kõverad !!

Arusaamatu on miks võetakse korra lahti ja kepsusi ei vahetata kui on teada et nad kõverad on. Mitu neist on kõverad? Kas tegite kindlaks millised? Enda kogemusest kus OM601 hel oli kaks kepsu kõverad, siis mootor töötas putrates ja vibratsiooniga aga suitsu ja hirmsat häält päris ei ütleks et mäletaks...
OM602 millel üks keps oli pilbasteks tegi vibratsiooni teatud pööretel aga ei mingit tossu

...kas võis juhtuda et kett läks kokku pannes valesti peale?

tere, mina olen nüüd see tüüp kes seda mootorit remontima hakkab, survete järgi on kaks tükki kutut. kaane poldid ei taha lahti tulla kuid homme vaatan ehk saab mutrid peale keevitada ja kuidai saab kätte ka .
Oskab keegi öelda uue kepsu hinda, nt tervet jooksu ? kui läheb kirveks siis sebib kasutatud mootorist kepsud ja vahetab terve saaleringi ja siis peaks nagu üsna okei olema. lisaks sai turbo otsa, juurde oleks vaja siis veel turbot ning kaane seisukord selgub homme. Kett ei läind valesti peale. ilmselt käib lihtsalt liiga nõrk pauk kuna kepsud kõverad ja kütus ei põle korralikult ära ja sellest ka suits ja tiks, ilmselt ka pihustd sülitavad.
Kui keegi on kursis uute saale hindadega siis võite ka rõõmsalt teada anda kust oleks hea osta/tellida sest saale ring tuleks niiehknaa uued panna muidu poleks tõsisel mootori remondi ette võttmisel eriti mõtet.


tervitades .



RE: MB 1997a. e290td probleem mootoriga ! mis kõige targem teha oleks ? - kentq - 12-06-2013

Uus mootor peale panna on kõige lihtsam ja kindlam.


RE: MB 1997a. e290td probleem mootoriga ! mis kõige targem teha oleks ? - Nublu - 12-06-2013

(12-06-2013, 11:27 PM)kentq Kirjutas: Uus mootor peale panna on kõige lihtsam ja kindlam.

ostame uue mootori millega eelnevalt on poisikesed tunde järjest rehve põletand ja keema lasknud ? pole sel vanal häda midagi. Kõigest saab kõike teha .


RE: MB 1997a. e290td probleem mootoriga ! mis kõige targem teha oleks ? - kentq - 13-06-2013

(12-06-2013, 11:44 PM)Nublu Kirjutas:
(12-06-2013, 11:27 PM)kentq Kirjutas: Uus mootor peale panna on kõige lihtsam ja kindlam.

ostame uue mootori millega eelnevalt on poisikesed tunde järjest rehve põletand ja keema lasknud ? pole sel vanal häda midagi. Kõigest saab kõike teha .

Jah eks kõik on maitse asi, kui mind on üks mootor juba purunemise tõttu teele jätnud siis mulle isiklikult sellisega sõita enam ei meeldi, kuklas on koguaeg tunne "millal see järgmine keps nüüd lendab?"
Vaevalt et teemaalgataja seda autot uuest peast on ostnud, küllap on sellegagi enne kummi vilistatud.

Ostad teise mootori, tõstad vana maha, paned uue peale ja sõidad rahulikult edasi. mitte ei jaura hunniku tihendite jm. jamaga.


RE: MB 1997a. e290td probleem mootoriga ! mis kõige targem teha oleks ? - Laur - 13-06-2013

Kui tõesti uus mootor peale siis täiesti muretu.
Ma millegipärast arvan, et uue mootori all mõeldakse siiski 15a. vana ja pool milli sõitnud mootorit, mis on millegi pärast lammaris.....
nimetagem ikka asju õigete nimedega.



RE: MB 1997a. e290td probleem mootoriga ! mis kõige targem teha oleks ? - hannes_s - 13-06-2013

Võibolla rumal idee, pigem küsimus: kas nii ei saa, et paned OM602 2.5 liitrise vabalthingava ja viskad enda kõrgsurvepumba ja turbo külge? Need peaks ju kõik sinna külge istuma, iseasi kuidas see kompott tööle hakkab. Usun et keegi on kindlasti seda proovinud. OM602 vabalthingavad liiguvad ju pool muidu.