24-05-2013, 03:45 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-05-2013, 03:45 PM ja muutjaks oli secman.)
(04-05-2013, 08:27 AM)tommyboy Kirjutas:(03-05-2013, 11:35 PM)nostromo Kirjutas: MUST E250TD 93kW 1995 ATM 4999.-Ilus 124, ainult hind on kröbe, 3,5kiloga hakkaks juba mötlema... Keegi teadjam vöiks kommenteerida, et miks mönikord mootorid pool kollased ja lakk maha koorunud- selliseid on ysna tihedalt- ma olen alati nuputanud, et mis seda pöhjustab... Öli kork unustatud peale ölivahetust tagasi keerata ja köik kapotialuse täis pursanud?Vöi lihtsalt mootor tykkideks (midagi läbi kaane lennutanud)?Vöi mingi niiskusetörje, mida kuskil kapotialusele juhtmestikule tehakse ja mis siis kuumusega mootori ploki kylge körbeb?Ideid kellelgi....?
See on nn lakitud mootor, müügieelse ettevalmistuse käigus pestakse mootor ja lastakse lakiga kapotialune üle, algul on ilus, aga hiljem
Pildil näha ,et ka õhuvõtjal ja kummilõdvikul koorub see kollane ollus.
Mõtetu haltuura ühesõnaga, auto tehnilise seisukorra kohalt tähtsus 0%
P.S.
Sama mõtetu teema on ka nahkistmete värvimine - ainult müügiks
SEC-i sõltlane.
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe