20-05-2013, 10:10 AM
Enne rataste alla kruvimist püüdsin meeleheitlikult neid natukene puhtamaks teha. Väga palju sellest kasu ei olnud ning samas väga vahet pole ka.
Kummid sai siis ette pehmed ja taha kanged. Et taga oleks kulumist vähe ja esiots hoiaks väevõimuga teest kinni.
Poldid enam ammu kenad ei olnud, seega väga vahet pole. Roostesurma vann ja diisliga loputamine.
Rattad all ja kõik hea, kuid eelsüüteküünalde lamp hakkab uuesti põlema. Hmm. Tuleb välja, et kapott oli irvakile jäänud ning kuna ma alarmiga jamasin, siis oli kaitsmeteploki kaan maas. Eile pani korralikult ka rahet nii et probleemi allikas selge. Võtsin kätte, tegin pildid igast nurgast ning lammutasin kõik lahti. Kompressoriga puhusin nii palju kui võimaldas. Seda kõike siis selle aasta hullema päikese käes. Ja käisin ka küünalde relee juhtmestiku õhuga üle ka. Kokkuvõttes asi hakkas jälle ilusti tööle ning tuli kustub kiiremini ära ka. Mis suvel ta tegema peaks soojamootoriga nii kui nii.
GT alarmi ma tööle ei saanudki. Ma oletan, et asi töötab, kuid et lihtsalt ainult pultidega ning et seda pole võimalik ühendada auto originaalpultidega.
Numbrituledele taipasin viimaks uued pirnid osta. Kuid katted olid päris korralikult pigised ja nähtavus oli kehv. Sai siis veidi neid puhastatud ning tulemusega ise rahul
Siin siis näha ka mu taastatud ukselinki
Ja kõige tipuks siis kastiõlivahetus. Mis alguses tundus nagu suur jamamine, kuid realselt ei olnud eriti raske Pm siis kate ära, mis oli muideks pehmeltöelda sitane. Kusagilt on lekkinud, kuid kust ja mida ei oska öelda. Loodan et kastitihend. Igatahes, sai siis vana välja lastud ning kaan ära võetud. Selleks kasutasin ühelt poolt kallutamise taktikat, mitte kogu panni korraga ära võtmist. Õrnalt puhta lapika kõik puhtaks, eelkõige siis pann ise. Uus tihend ja filter peal, siis lasin suruõhuga viimased tolmud pannilt maha ning külge. Ristirästi poldid tagasi külge ja õli valama. Ehitasin ka endale õli mõõtmiseks pulga, mida sai testitud eelnevalt, et olen 99% kindel, et on täpne Lasin enne proovisõitu mootori soojaks ning kõik käigud käisin ka läbi. Proovisõit oli väga viis, kuid pidurikettad on kutud, nii et enne ei hakka üldse vaevama, kui uued kettad on all. Ja eks täna näha ole, et kas midagi kastist on lekkinud välja. Vähemalt positiivne on, et simmerite vahelt vist midagi ei tule. See oleks päris nõme lugu.
Kummid sai siis ette pehmed ja taha kanged. Et taga oleks kulumist vähe ja esiots hoiaks väevõimuga teest kinni.
Poldid enam ammu kenad ei olnud, seega väga vahet pole. Roostesurma vann ja diisliga loputamine.
Rattad all ja kõik hea, kuid eelsüüteküünalde lamp hakkab uuesti põlema. Hmm. Tuleb välja, et kapott oli irvakile jäänud ning kuna ma alarmiga jamasin, siis oli kaitsmeteploki kaan maas. Eile pani korralikult ka rahet nii et probleemi allikas selge. Võtsin kätte, tegin pildid igast nurgast ning lammutasin kõik lahti. Kompressoriga puhusin nii palju kui võimaldas. Seda kõike siis selle aasta hullema päikese käes. Ja käisin ka küünalde relee juhtmestiku õhuga üle ka. Kokkuvõttes asi hakkas jälle ilusti tööle ning tuli kustub kiiremini ära ka. Mis suvel ta tegema peaks soojamootoriga nii kui nii.
GT alarmi ma tööle ei saanudki. Ma oletan, et asi töötab, kuid et lihtsalt ainult pultidega ning et seda pole võimalik ühendada auto originaalpultidega.
Numbrituledele taipasin viimaks uued pirnid osta. Kuid katted olid päris korralikult pigised ja nähtavus oli kehv. Sai siis veidi neid puhastatud ning tulemusega ise rahul
Siin siis näha ka mu taastatud ukselinki
Ja kõige tipuks siis kastiõlivahetus. Mis alguses tundus nagu suur jamamine, kuid realselt ei olnud eriti raske Pm siis kate ära, mis oli muideks pehmeltöelda sitane. Kusagilt on lekkinud, kuid kust ja mida ei oska öelda. Loodan et kastitihend. Igatahes, sai siis vana välja lastud ning kaan ära võetud. Selleks kasutasin ühelt poolt kallutamise taktikat, mitte kogu panni korraga ära võtmist. Õrnalt puhta lapika kõik puhtaks, eelkõige siis pann ise. Uus tihend ja filter peal, siis lasin suruõhuga viimased tolmud pannilt maha ning külge. Ristirästi poldid tagasi külge ja õli valama. Ehitasin ka endale õli mõõtmiseks pulga, mida sai testitud eelnevalt, et olen 99% kindel, et on täpne Lasin enne proovisõitu mootori soojaks ning kõik käigud käisin ka läbi. Proovisõit oli väga viis, kuid pidurikettad on kutud, nii et enne ei hakka üldse vaevama, kui uued kettad on all. Ja eks täna näha ole, et kas midagi kastist on lekkinud välja. Vähemalt positiivne on, et simmerite vahelt vist midagi ei tule. See oleks päris nõme lugu.