18-05-2013, 12:15 AM
Täna kahjuks velgi veel alla ei saanud, äkki näkkab homme.
Kuna väga palju aega ei olnud garaazis midagi asjalikku teha. Eelkõige kuna auto seisis pukkide otsas, siis mässasin luugi-lingiga edasi. Probleem seisnes selles, et link käis väljast väga raskelt ning ei läinud õigesse asendisse tagasi. Seega minu idiootidest sõbrad alati jätsid luku lahti ning lasid prõmaki luugi kinni. Mis mõneti vb. hea oli, kuna nad ei saanud e.luugimootorit tuksi keerata. Igatahes, alustasin sellega jamamist juba nädal tagasi, kuid üks poltidest hakkas luugi sees ringi käima ja noooo tee mis tahad, ära ei saa. Ja kuna lingi poldid on välise liistu all peidus. Ja mitte miski ei aidanud. Egasmidagi, võtsin luku maha ning ujutasin nii lingi kui luku süsteemid ühe terve purgi WD40ga üle. Lukk läks ise kiiremaks ning peale 45min lingiga mängimist hakkas see ideaalselt käima. Tükk aega mõtlesin, et mingi vedru on otsad andnud või midagi.. Kuid näe, töötab Järjepidevus, tuleb välja et toimib.
Seega kuivatasin suurem osa WD40 jääkidest ära ning määrisin nad korralikult sisse, luku ja lingi siis. Olen kuulnud, et osad inimesed räägivad, et liiga palju määret võib olla paha. Isiklikult ma sellesse ei usu, seega ma määrisin ikka korralikult ära Tulemusega olen väga rahul. Kuid idioodid peavad oma taara nüüd jalgsi ära viima, kuna luugi kallale ma neid ei usalda enam
Midagi muud ma teha ei jõudnud, kuna uksepaneeli osad mis ma talvel garaazi jätsin, on kadunud. Positiivne muidugi on see, et vaatasin.. w124 ja w210 ukseluku katted on väga sarnased. Ja poldid leiab ka mersude juppidest täis olevast garaazist. Ainukene asi mida ma ei leiaks, on seesmise lingi plastikkatet :S
Kuna väga palju aega ei olnud garaazis midagi asjalikku teha. Eelkõige kuna auto seisis pukkide otsas, siis mässasin luugi-lingiga edasi. Probleem seisnes selles, et link käis väljast väga raskelt ning ei läinud õigesse asendisse tagasi. Seega minu idiootidest sõbrad alati jätsid luku lahti ning lasid prõmaki luugi kinni. Mis mõneti vb. hea oli, kuna nad ei saanud e.luugimootorit tuksi keerata. Igatahes, alustasin sellega jamamist juba nädal tagasi, kuid üks poltidest hakkas luugi sees ringi käima ja noooo tee mis tahad, ära ei saa. Ja kuna lingi poldid on välise liistu all peidus. Ja mitte miski ei aidanud. Egasmidagi, võtsin luku maha ning ujutasin nii lingi kui luku süsteemid ühe terve purgi WD40ga üle. Lukk läks ise kiiremaks ning peale 45min lingiga mängimist hakkas see ideaalselt käima. Tükk aega mõtlesin, et mingi vedru on otsad andnud või midagi.. Kuid näe, töötab Järjepidevus, tuleb välja et toimib.
Seega kuivatasin suurem osa WD40 jääkidest ära ning määrisin nad korralikult sisse, luku ja lingi siis. Olen kuulnud, et osad inimesed räägivad, et liiga palju määret võib olla paha. Isiklikult ma sellesse ei usu, seega ma määrisin ikka korralikult ära Tulemusega olen väga rahul. Kuid idioodid peavad oma taara nüüd jalgsi ära viima, kuna luugi kallale ma neid ei usalda enam
Midagi muud ma teha ei jõudnud, kuna uksepaneeli osad mis ma talvel garaazi jätsin, on kadunud. Positiivne muidugi on see, et vaatasin.. w124 ja w210 ukseluku katted on väga sarnased. Ja poldid leiab ka mersude juppidest täis olevast garaazist. Ainukene asi mida ma ei leiaks, on seesmise lingi plastikkatet :S