12-05-2013, 10:33 PM
Igatahes... Vaatan, et siin on teema suhteliselt seisma jäänud.
Ukse sain ilusti alla, kuid kuna ma neetisin tangidega, siis aknamootori needid pean ümber tegema, tugevamate vastu.
Ukse polstril oli käepideme nahk liimist lahti. Selle sain ka ilusti ja väga hea tulemusega kokkuliimitud. Sellest mul pilti ei ole
Siis pm. kui mootori tegemine oli, lammutasin tuled lahti ning Indrek lakkis ära. Tulemus siis:
Tulede tegemiseks kulus siis ~30 EUR. Tulemus on minu arust väga väga hea. Kahjuks muidugi töötavast tulest on raske pilte saada ja enamus pirne va. xenonite, olid läbid. Peab need ka sebima. Äkki siis läheb LEDide kasuks.
Eile pesin ka mootori ära, mis oli hädavajalik, kuna eelmise aasta sipelgate-müsteerium siiani painas. Leidsin siis pesa vasaku-tule tagant. Ühest pesust muidugi ei piisanud, pidin kolm korda leotama ja pesema. Kõik augud pistsin eelnevalt kinni ning akult võtsin igaksjuhuks klemmi maha. Tulemus siis:
Mootor läks pärast märksa vaiksemaks, mis on imelik minu arust.
Kõige tipuks pesin ka kogu auto ära, koos korraliku pigipesuga ning pärast väikene vahakiht ka peale. Vaha eelkõige sellepärast, et kui veel ehitamist on, siis tolm tuleks paremini maha. Eks muidugi naljakas ole vahatada autot, kus on rämedalt iluvigu, kuid meh!
4maticu projektist saab ka aimu siit pildilt, kui vaadata traktori kõrvale
Täna siis otsisin mootori-katte polte, kuid kohutavas segaduses olid need kaotsi läinud. Panin siis uued. Mõte oli hea, tulemus ka hea
Pampril parandasin praod jootekolvi ja klaasikiuga ära. Samamoodi oli ka üks tule kõrvadest katki ning sai ka sinna kiudu pandud. Esimese mäkerdamise korra kohta tuli hea.
Tosooliga on kõik ok ning soojenemisega pole mingeid probleeme. Seega talvine tegemine tasus end ära. Käigukast jamas veidi ka ja mingi müstiline leke oli auto all talvel tulnud, kuid nüüd on selge et see oli kastiõli. Ning kastile õli juurde pannes hakkas kõik jälle toimima
Ukse sain ilusti alla, kuid kuna ma neetisin tangidega, siis aknamootori needid pean ümber tegema, tugevamate vastu.
Ukse polstril oli käepideme nahk liimist lahti. Selle sain ka ilusti ja väga hea tulemusega kokkuliimitud. Sellest mul pilti ei ole
Siis pm. kui mootori tegemine oli, lammutasin tuled lahti ning Indrek lakkis ära. Tulemus siis:
Tulede tegemiseks kulus siis ~30 EUR. Tulemus on minu arust väga väga hea. Kahjuks muidugi töötavast tulest on raske pilte saada ja enamus pirne va. xenonite, olid läbid. Peab need ka sebima. Äkki siis läheb LEDide kasuks.
Eile pesin ka mootori ära, mis oli hädavajalik, kuna eelmise aasta sipelgate-müsteerium siiani painas. Leidsin siis pesa vasaku-tule tagant. Ühest pesust muidugi ei piisanud, pidin kolm korda leotama ja pesema. Kõik augud pistsin eelnevalt kinni ning akult võtsin igaksjuhuks klemmi maha. Tulemus siis:
Mootor läks pärast märksa vaiksemaks, mis on imelik minu arust.
Kõige tipuks pesin ka kogu auto ära, koos korraliku pigipesuga ning pärast väikene vahakiht ka peale. Vaha eelkõige sellepärast, et kui veel ehitamist on, siis tolm tuleks paremini maha. Eks muidugi naljakas ole vahatada autot, kus on rämedalt iluvigu, kuid meh!
4maticu projektist saab ka aimu siit pildilt, kui vaadata traktori kõrvale
Täna siis otsisin mootori-katte polte, kuid kohutavas segaduses olid need kaotsi läinud. Panin siis uued. Mõte oli hea, tulemus ka hea
Pampril parandasin praod jootekolvi ja klaasikiuga ära. Samamoodi oli ka üks tule kõrvadest katki ning sai ka sinna kiudu pandud. Esimese mäkerdamise korra kohta tuli hea.
Tosooliga on kõik ok ning soojenemisega pole mingeid probleeme. Seega talvine tegemine tasus end ära. Käigukast jamas veidi ka ja mingi müstiline leke oli auto all talvel tulnud, kuid nüüd on selge et see oli kastiõli. Ning kastile õli juurde pannes hakkas kõik jälle toimima