15-04-2013, 06:48 PM
(15-04-2013, 08:32 AM)R129 Kirjutas: Kas kuskil leiab infot mis sellega kaasneb? Näiteks ei suuda sõiduk sellise "lisandiga" laboritingimustes enam EURO X normi täita vms?
Olen otsinud sellist infot kuid erilisi tulemusi pole. ÜV punktist uurisin ka, öeldi ainult, et mõõdavad tahma - muu neid ei huvita. Kõige "negatiivsem" on olnud see, et mingit vahet pole. Samuti olen konsulteerinud elupõliste dislafännidega ja nemad panevad 100-200ml paagile 2T ja mootoriõli kokteili põhjendusega, et üks aitab puhtamalt põleda ja teine määrib võimalikult hästi kuna kütus on nii kuiv...
Samuti esimeses postis viidatud lingis on kirjas, et Saksamaal on G-klassi ja VW Amoki mingites brošüürides kirjas, et reisides väljaspool EU'd tuleks kindlasti kütusele lisada 2T õli. Kinnitust sellele ma pole suutnud leida kuna saksa keelt ei oska. Üldiselt i.keeles on sellest suht vähe juttu, põhiline info on just Saksa foorumites.