13-04-2013, 10:30 PM
(13-04-2013, 09:21 AM)Henry Kirjutas: Küünalde tuli ei kustu ka siis kui mõni küünaldest läbi. Äkki on kõik läbi?Tere,tänud soovituste eest...ise arvan et siiski immo jamm,kuna küünlad niimoodi läbi kohe ei lähe ju...just kirjutasin et ennem seda jama käis klõps iga kell mootor käima...isegi külma mootoriga läks ilma küünaldeta suht kergelt käima,mitte päris külma mootorig,kuid töösoe ka enm ei olnu näiteks
Tee kodune kiirtest ja saad teada.
Kütusefilter võib umbes olla.
Immo viga võib ka olla. Kuidas elektrooniliselt immo viga välistada ma ei tea.
Kindlasti on siin pädevamaid diagnostikuid.
Mehhaaniliselt on "lukk" pumbaküljes ning see tuleb lihtsalt eemaldada.
Kas paagist küte peale tuleb? Sohvripool, kapotiall on kütusevoolikute kiirühendused. Teed need lahti ja kontrolli. Puhu läbi. Paagis on tasemeandur/sõel - kombojunn. Sealne sõel võib sodi täis olla ning küte ei jõuagi paagist pumpa. Paraku selle kontrollimiseks tuleb paak alt ära võtta, kuna avaus asub paagi peal. Võid pihustitelt ka torud maha keerata ja süüdet andes võiks ju näha olla kas küte liigub. Esimese hooga nagu ei oskagi rohkem soovitada
...küünlad välistan kohe ära....
torud on kütet täis,täna vatasin just,keersin ka kütuse filtrit natuke lahti,sealt hakkas kohe kütet vahelt jooksma,seega see ka täis.hommikul korra proovisin,siis jällegi tuli kustus ilusti kohe ära ja natukese käiamisega läks ka käima korraks,mingi minut käis siis suri välja...peale seda tuli jäi jälle põlema kui süüde sisse panna ja sel ajal starterit andes ainult lubas,käima enam ei läinud...
mõne tunni pärast proovisin uuesti...siis ka ainult lubas,tõmmasin korra selle pistiku sealt pumba küljest lahti,kus see klapp tal on,prooviin siis,ei mingit tulemust sama jama,aga kui pistiku tagasi panin läks korraks uuesti käima,arvasin et ehk siis see pistik ei anna ühendust,see seal kütusega koos ka natuke,kuid siis mingi 3 minutit käis,andsin tuure ka,kõik tundus ok olevat ja siis suri ikka ära järsku ära ja peale seda nüüd ka ainult lubab jälle ja tuli ära ei kustu.
see ongi nagu alati nii et kui tuli ära ei kustu,siis käima ei lähe ka,no mitte ültse...samas kui tuli kustub siis kohe käib kah...seega seal peab seos olema ju...kui tuli kogu aeg kustuks ära siis võiks viga isegi paagist otsida tõesti...
üleeile õhtul nägin muidugi mingit õhumulli seal ühes torus,mis pole normaalne,kuid see võis sellest olla,et eelmine õhtu mul tõesti kütus otsa sai,peale seda muidugi võtsin 12 liitrit peale(plus nüü olen 2x5 euri eest veel peale kallanud),et peale seda ei tohiks uuesti kohe otsa saada,see asi nagu imelik...mõtlen kas saaks nii proovida et vaatasin ennem kui kütuse torud filtrisse jõuavad,mõlemil on mingid kiirliited seal käigukasti kohal olemas,prooviks need otsad sealt lahti teha ja siis otse kanistrisse panna kütust võtma,kui siis käima läheb ja jääb ka,siis selge et asi vist paagis,kuskilt lugesin et keegi nii proovis,vist siis peaks saama?tal ju paagis mingit etteande pumpa vist pole?