13-04-2013, 11:28 AM
(13-04-2013, 03:57 AM)puuma Kirjutas: ...
Mootori vahetan ise, ainsaks kuluks jääks mootor ise.
...
Oi-oi. Kui on kindel tahtmine veel üks klassik enne KK kaalule saatmist ära sandistada, siis tasuks seda teha vähemalt õigel viisil asju ajades. Bensuka asemekle kuidagi diisli keeramisega saad tulemuseks karjuva lombaka. MB diislid küll taluvad 3+ krpm kulgemist, kuid ega see meeldiv ega ökonoomne ole.
Aeorodünaamiliselt on vana ess niikuinii umbes kirve omadustega.
Aga kui vaim on tugev, siis kaalu veelkord üleeilsest päevast (OM61x) eilsesse (OM60x) siirdumist. Ehk unusta malmist mootorid ja vaata alukaanega padade poole. Need kestavad sama hästi, on oluliselt võimekamad ja mis peaasi - neid liigub veel elusana. OM617 leidmine seisukorras, mis võimaldaks muretutu ekspluatatsiooni pikema aja vältel on küll teoreetiliselt võimalik, kui võrreldav lotovõiduga.
Igal juhul pead vahetama: mootori, peaülekande, paagisõela, süütelukule lisama suretusklapi, soovitavalt pikemate ülekannetega käigukasti... Mis tähendab uut kardaani esimest poolt ja ilmselt ka kastitala. Kui teha hästi, siis ka mootorijuhtmestiku. Aga võib ka teibi ja traadiga lihtsalt kuidagi kokku lappida. Vaakumimõõdikuta armatuuri paigaldamine on iluküsimus.
Õige on, et ehitad endale. Seega, lase käia ja näita, et oled tõsiseltvõetav huviline. Kui teed ära, teenid ka austuse välja.
Praegu jääb mulje järjekordsest unistajast...
Keegi ei hakka siin teemas ümber kirjutama kõike seda, mis juba kirjas. seega, kombineeri võtmesõnu ja otsi-otsi-otsi. Ja loe. Paratamatult mitte ainult siit, vaid ka maailmafoorumeist. seal sootsium suurem ja enam ka neid, kes midagi tegelikult ka ära teinud on.