13-04-2013, 11:09 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-04-2013, 06:57 PM ja muutjaks oli DimitiS.)
(30-03-2013, 09:40 PM)V@hh Kirjutas: Järelikult toimub õhuvõtt salongist, mitte õuest (see auto kujutisega nupp kliimaplokil). Kuid kui duoklapid õieti ei tööta siis suure tõenäosusega ei tööta ka see nupp ja õhuvõtt toimub valest kohast või kust jumal juhatab.
Täpselt nii oligi, õhuvõtt toimus salongist ning seda pidevalt, olenemata mingitest seadetest. Ehk siis kapoti all olevale sise/välis vaakumklapile tuli pidev vaakum peale. Lahedus lihtne ja odav - voolik lahti ja pime ette! Nüüd klaas puhas.
Sooja kinnikeeramise probleemile pole siiani lahendust saanud. Mõttes on eraldi mehaaniline või vaakumiga juhitav mõne teise lihtsa auto soojenduskraan soojendusradika vooliku vahele ehitada.
Kahju, et sise/välisõhu klapp ei toimi, muidu oleks lihtne vaakumiga juhitv kraan panna. Sooja/külma saaks siis vahetada kliima sise/väisõhu nupust.
Aga ilmselt siiski mõttekam panna sujuvalt trossiga reguleeritav ning tross vedada kuhugi vasakule kapotiavamis lingi kanti. Siis võiks kliima jamad ära unustada - sooja saaks sujuvalt käsitsi salongist reguleerida. Muud kliima asjad, nagu ventikas ja klaasile/jalgadele jms operatsioonid toimetavad ju ilusti.
Duoklappidele olen juba liiga palju oma aega ja närvirakke kulutanud, tundub et sealt võib lausa midagi puudu olla, lammutatud on seda enne mind kõvasti. Loobun sellega tegelemisest.
Muid asju veel niipalju, et tellisin ikkagi 85C termostaadi asemele 80C-se. Eesti veebipoodidest seda ei leidnudki, siin enamuses vaid 85 pakutakse. Leidsin aga täpselt samasuguse Wahleri eBayst ühelt Leedu müüjalt. Maksis koos saatekuluga 12,30€ ning toodi koju ukse taha 6 päevaga.
Avastasin kapoti päris püsti tõstmise võimaluse. Ega ma seda enne ei teadnudki...
Termostaadi vahetuse pilte:
Rihma asetuse pilt (kui äkki kunagi läheb vaja).
Kütusekulu olen päris alla saanud juba, täitsa ökonoomne sellise kahetonnise kolaka kohta.