13-04-2013, 03:57 AM
(12-04-2013, 09:51 PM)Karl Kirjutas: Ei oska kiita, ei jõua need vanad plagisevad diislid seda rasket kere vedada.....Plagisemise vastu aitab pigimatt ja ma usun et 90km/h jaksab see auto sõita küll eelpool mainitud om617 mootoriga
Ainuke 126 diisliga mis liikus oli kolmene turbodiisel, vist 108kw.
(12-04-2013, 10:18 PM)kaupo51 Kirjutas: Teemaalgatajale silmaringi laiendamiseks.
Minu andmetel tehti W126 diiselmootoriga ainult USA turu jaoks. Pakuti 3 diiselmootorit:
3.0 liitrine 92 kw OM617.951
3.0 liitrine 107-110 kw OM603.961
3.5 liitrine 100 kw OM603.970
Kõik mootorid olid varustatud turboga.
Ma ei näe sellel diiseldamisel erilist mõtet. Rikud auto ära ja pärast on raske müüa. Raiskad ümberehitusele raha. Müü parem W126 maha ja osta endale mõni W124 diiselmootoriga, kui sul raha vähe on ja eesmärgiks on väikene kütusekulu (laiemalt mõeldes väikesed auto ülalpidamiskulud).
aitäh info eest, autot ehitan eelkõige endale ja bensumootoritest eriti lugu ei pea(ei ole nii rikas et nendega sõita), w124 200d olen juba omanud ning ütlen, et s klass imponeerib ikka hulga rohkem.Mootori vahetan ise, ainsaks kuluks jääks mootor ise.
(12-04-2013, 11:18 PM)Thompson Kirjutas: Mnjaa. Samasugust soigumist kuulsin ka siis kui käigukasti vahetama hakkasin. Krt oma asi mis oma raha, aja ja asjadega teen. Niiet edu sulle teemaalgataja.
Eks need erinevad arvamused mootorivaliku suhtes ole seepärast, et need bensumootorite pooldajad omavad hobiautodena s klasse, seevastu minul on plaanis sellega igapäevaselt sõitma hakata.Oleks mul raha palju siis kärutaks igast kütusejoodikutega ringi.
(12-04-2013, 11:46 PM)Laur Kirjutas: Mulle millegipärast tundub, et nagunii pole see kuus enam midagi mida hirmsasti osta tahetaks.Gaasiseade mulle kohe üldse ei meeldiks,tähendaks see ju pagasiruumi mahutavuse vähenemist(või varuratta eemaldamist) ja peale gaasiseadmele kulutava raha peaksin ka olemasoleva mootori korda tegema, mis läheks kulukaks.
R5 siiski oleks soovitav unustada, kui just kusagilt turboga versiooni ei saa.
Kas küttekulu kokkuhoiuks poleks soodsam gaasiseade paigaldada.
(13-04-2013, 12:14 AM)falks Kirjutas: on siis see w126 tõesti nii mugav, et tahetakse vaeva näha diisli peale panekuga? On ta muidu siis mugavam kui bmw e32, siis oleks mul võrdusmoment olemas?
Olen omanud e32-te v12 mootoriga ja ka e34 tdsi , ning olen täiesti nõus väitega,et BMW on sportlik auto sõitmiseks ja MB kulgemiseks.Samas e32-te ja w126-te päris samale pulgale panna ei saa,on ju üks välja tulnud 70ndate lõpus ja teine 80ndate, ja samas ka erinevus auto suunitluses(eelpool mainitud bmw sportlikkus auto sõiduomadustes ja salongidisainis ning MB sõidumugavus ja suurus).750 oli mul võrdlemisi heas korras, keskmiseks sain 12L/100km ja mulle väga meeldis, et 90nega sõites olid pöörded 1750rpm ja mürasummutus oli hea, möödasõite oli samuti lõbus teha(kui oli raha kütusele kulutada =D, 450nm jõumoment oli rohkem ki piisav, et märja tee peal külg ette saada).Omasin seda masinat paar kuud ja selle aja jooksul tegin korda lekkivad sisselaske tihendid, mis on üks tüüpviga ja samas vahetasin kõik küünlad ära.Lugedes arvamusi 750 kohta siis kuuleb enamasti sellest kudias seda on raske remontida ja auto on keerulise ehitusega, kuid mina leidsin veebist piltidega õpetusi kuidas samm sammult töid teostada ja olin edukas.Infot v12 bemmide kohta leidus küllaga.Salongi kirjeldaksin kui kokpitti, kui Mercedes-Benz seevastu on pigem sõiduruum.Autosse sisenemine on tunduvalt meeldivam w126-el, ja ka sõiduasend on selline põranda ligi ja lõõgastunud, e32-el on veidi kõrgem sõiduasend mis mulle ei meeldinud.MB-dest olen omanud kõigepealt w202 220D elegance sedaani(viisaka mustavärvi riidest salongi ja kenade puit detailidega, automaatkastiga) millejuures mulle meeldis väike kütusekulu,odavad jupid, hea MB-le omane sõiduasend ja hea audiosüsteem tehasest,kõlareid oli esiustel, tagaustel ja aknalaual ja see tagas vägagi meeldiva saundi( halb mürasummutus küll segas seda, 90ga oli autos müra suur.) Võrreldes w202de e34 tdsiga siis bemm rebis paremini edasi(üldse oli see TDS heas seisukorras võrreldes teiste omasugustega) ja kütusekulu oli liiter-kaks suurem(MB-l aut. kast ja TDS-il manuaal) kuid w202es oli parem istuda ja muusikat kuulata.
Kokkuvõtteks siis,bemmiga ainult sõidaks ja mersus istuks ka niisama ja kuulaks raadiot garaasi ees.
(13-04-2013, 02:28 AM)Iphica Kirjutas: Soovitan enda huvides mitte hakata ümber ehitama. Mul on üks 126, millele on R5 ilma turbota peale pandud. No ei ole ma rahul sellega. 126, kui selline meeldib väga, kuid see mootor on sinna kõige ebasobivam asi. Ei ole see tõmme midagi rahuldav.
Mind isiklikult häirib ka väga see, et kui ma soovin teatud mootoriga seotud osa vahetada, siis enamus varuosade müüjatest (kaasa arvatud Silberauto) soovib VIN-koodi. Kui Sul seda pakkuda pole (VIN-kood on minu autol näiteks 420 oma), siis teevad suured silmad pähe ja vaatavad lolli näoga otsa. Samas, võib-olla ma olen lihtsalt valedesse kohtadesse sattunud.
Võib-olla on inimesed erinevad, aga minul on diiseldatud 126 olemas, kuid igatsen väga mitte-ümberehitatud autot (kui keegi vahetada tahab, andke teada)
Ütlesin juba esimeses postis, et tõmme mind ei huvita,peaasi et 90km/h saab sõita ja see ülds ei häiri kui auto kiirendab 0-100ni 20sekundiga.Esindusest juppe ma ei hakka veel niipea ostma ning VIN koodi pole mult kunagi küsitud.