09-04-2013, 06:56 PM
(08-04-2013, 07:51 PM)Laur Kirjutas: Peale paari tundi jäärajal või ringrajal ja mootor on juba parema häälega.
Kuidas jäärada kütuse määrimisomadusi mõjutab?
(08-04-2013, 09:25 PM)v6sa Kirjutas:(08-04-2013, 07:42 PM)marek Kirjutas: ...
Ehk siis 2T õli teeb meil müüdava enam-vähem Saksas müüdavaga võrdseks (55-57). Riigiteatajas on kirjas, et Eestis tohib müüa minimaalselt 51!
Kui kindel Sa selles väites oled?
2T õli tõstab tsetaaniarvu 3-5 võrra kui segada 1:200, mingid seltsimehed tegid katseid. Esimeses postis olevast lingist leiad rohkem infot.
(09-04-2013, 11:58 AM)Randar Kirjutas: Ei tea kas sellega seotud aga: eile maanteel 100km/h sõites kasutasin 4 käiku (6 manuaal) ja kütusekulu näitas 5,7 mis tavaliselt oli saavutatav 5 käiguga. 6 käiku ei kasuta kuna siis sõidab auto tühikäigul.
Ärge näkku lööge aga sõidan hetkel Toyota Avensisega, 130KW D-Cat-iga.
Ära usu seda kompuutrit, see valetab päris korralikult. Kasuta tangitud kogust ja jaga kilomeetritega. Selle mootori põhijamad on kinnitahmanud EGR, DPF ja pihustid metallipuru täis. Tee ise oma järeldused mis seda väldib.