09-04-2013, 11:58 AM
Kuna DPF puhastus toimub suhteliselt suurel kuumusel (ca. 600 kraadi) siis neile kes enamus aega sõidavad lühikesi ja linnasõite on soovitav kasutada spetsiaalset lisandit mis toob DPF puhastus temperatuuri 150 kraadi võrra alla.
Omal just oli selline probleem, et mootor ei suutnud DPF puhastus protsessi korralikult lõpuni viia. Seega süttisid kõikvõimalikud tulukesed. Lisades seda lisandit pool pudelit täis paagile ja sõites linnas max. kolmanda käiguga suutis lõpuks end puhtaks köhida.
Mida küll mõtlesid taga sõitjad seda valget pilve nähes ei tea.
Enne lisandi lisamist sai ka EGR puhtaks tehtud.
Lisand ise muidugi suhteliselt kallis- 32 euri.
Seega kui 2T õli tahmamist alla viib siis on see siiski kasulikum ja odavam lahendus kui iga kord seda kallist lisandit kasutada.
Ei tea kas sellega seotud aga: eile maanteel 100km/h sõites kasutasin 4 käiku (6 manuaal) ja kütusekulu näitas 5,7 mis tavaliselt oli saavutatav 5 käiguga. 6 käiku ei kasuta kuna siis sõidab auto tühikäigul.
Ärge näkku lööge aga sõidan hetkel Toyota Avensisega, 130KW D-Cat-iga.
Omal just oli selline probleem, et mootor ei suutnud DPF puhastus protsessi korralikult lõpuni viia. Seega süttisid kõikvõimalikud tulukesed. Lisades seda lisandit pool pudelit täis paagile ja sõites linnas max. kolmanda käiguga suutis lõpuks end puhtaks köhida.
Mida küll mõtlesid taga sõitjad seda valget pilve nähes ei tea.
Enne lisandi lisamist sai ka EGR puhtaks tehtud.
Lisand ise muidugi suhteliselt kallis- 32 euri.
Seega kui 2T õli tahmamist alla viib siis on see siiski kasulikum ja odavam lahendus kui iga kord seda kallist lisandit kasutada.
Ei tea kas sellega seotud aga: eile maanteel 100km/h sõites kasutasin 4 käiku (6 manuaal) ja kütusekulu näitas 5,7 mis tavaliselt oli saavutatav 5 käiguga. 6 käiku ei kasuta kuna siis sõidab auto tühikäigul.
Ärge näkku lööge aga sõidan hetkel Toyota Avensisega, 130KW D-Cat-iga.
Kurjajuur