08-04-2013, 07:42 PM
Noxiga tegeleb ju EGR? Ja kui EGR on tahmast ja muust jamast puhas, siis ei tohiks vist probleeme tekkida.
Ma pole ise veel 2T õli pand. Hetkel on mingi Bardahli lisand sees, aga üritan hetkel ära mõõta ja siis peale 2T'ga sõitmist. Siis saaks mingi pildi ette mis-kuhu muutub.
Mainiks veel ära, et Eestis müüdava diislikütuse tsetaaniarv on 51-52, Saksamaal on sama näitaja 55-65. Ehk siis 2T õli teeb meil müüdava enam-vähem Saksas müüdavaga võrdseks (55-57). Riigiteatajas on kirjas, et Eestis tohib müüa minimaalselt 51!
Eelmine nädal oli võimalus kõrvuti kuulata Saksast toodud OM642 ja Eestis sõitnud OM642... Vahe oli masendav...
Ma pole ise veel 2T õli pand. Hetkel on mingi Bardahli lisand sees, aga üritan hetkel ära mõõta ja siis peale 2T'ga sõitmist. Siis saaks mingi pildi ette mis-kuhu muutub.
Mainiks veel ära, et Eestis müüdava diislikütuse tsetaaniarv on 51-52, Saksamaal on sama näitaja 55-65. Ehk siis 2T õli teeb meil müüdava enam-vähem Saksas müüdavaga võrdseks (55-57). Riigiteatajas on kirjas, et Eestis tohib müüa minimaalselt 51!
Eelmine nädal oli võimalus kõrvuti kuulata Saksast toodud OM642 ja Eestis sõitnud OM642... Vahe oli masendav...