08-04-2013, 02:02 PM
Ega see kahetakstilise õli diiselkütusele lisamine pole mingi eriline uus uudis. Talvine diisel on oma olemuses päris kare. Kui tahma põletamisest rääkida siis seda teeb ka vee lisamine (aga mitte kütesse vaid otse sisselasketorustikku)
Minul endal positiivsed kogemused STP (mustas purgis) diislilisandi kasutamisest on päris aastatepikkused ja samuti positiivsed. Eriti tugevalt andis lisand ennast tunda kulunud BMW ridapumbaga mootori tühikäigul, kus mootori käik muutus pehmeks ja ühtlasemaks. Seda ma küll ei usu, et lisandid ise mingit otseselt kütusesäästu annavad. Sääst saab tekkida pigem heast pihustuskvaliteedist, ühtlasest sissepritsest, tahmaosakeste puudumisest mootoris jne. Puhtalt profülaktika mõttes, talvel sellise lisandi kasutamine mis endaga vett seob, on põhjendatud. 2T mootoriõli seda aga ei tee.
Minul endal positiivsed kogemused STP (mustas purgis) diislilisandi kasutamisest on päris aastatepikkused ja samuti positiivsed. Eriti tugevalt andis lisand ennast tunda kulunud BMW ridapumbaga mootori tühikäigul, kus mootori käik muutus pehmeks ja ühtlasemaks. Seda ma küll ei usu, et lisandid ise mingit otseselt kütusesäästu annavad. Sääst saab tekkida pigem heast pihustuskvaliteedist, ühtlasest sissepritsest, tahmaosakeste puudumisest mootoris jne. Puhtalt profülaktika mõttes, talvel sellise lisandi kasutamine mis endaga vett seob, on põhjendatud. 2T mootoriõli seda aga ei tee.
Odavalt aga mugavalt - selleks sobib diisel kurbik täiesti.