08-04-2013, 09:16 AM
Kas oleks soovitada Tartust mõnda kogemustega spetsialisti, kes antud probleemi võiks lahendada. Ilselt lasen järgmise tööna need sisselaskekollektori avad puhastada.
(04-04-2013, 01:55 PM)v6sa Kirjutas:(04-04-2013, 08:11 AM)onumersu Kirjutas: ....
Pimesi ei ole midagi vahetatud, tsiteerin "ahelas" alustuseks näitas diagnost. viga 5nda silindri pihustis (lasin pihusti vahetada ja teised üle vaadata-puhastada), probleeme turbos (kulum normist suurem ja õline, sai parema isendi vastu vahetatud), õhuga probleemid (õhulugeja vahetatud). EGR sai vahetatud, vana oli ilgelt tahmane.
Mass or volume air flow circuit not plausible-seda veakoodi arvuti näitab.
Pimesi ikka - veakood näitab vaid seda, et mootori õhukogust näitav lugem pole loogiline. EGR ja pihustid pole sellega kuidagi seotud. DIA "diagnostikud" asjal?
Kui turborõhk on (seda ikka on mõõdetud?), siis ei ole põhjuseks sissehingamine. Õnnetuseks saab seda mõõta enne sisselaskekollektorit ja just see kipub umbe tahmuma. Ning turbo puhumisest ei ole kasu, kui sisselaskekanalid on aastate jooksul ahenenud olematuks.
Umbes filter ja kehv turbo annavad endast märku sisselaskerõhu puudumisega.
Ei ole välistatud ka see, et probleem on auto pardadiagnostikas, mis ei saa tööga hakkama. Kuidas on pistikud ja juhtmed? Umbes sel ajal kasutas MB biolaguneva isolatsiooniga juhtmeid, mis olid natuke liiga kiiresti lagunevad. 320 ei tohiks sellest eriti kannatada, kuid võimalik seegi.
Mida remondikoht ise kostab? Peab omaniku kulul õppimist normaalseks?