07-04-2013, 08:01 PM
(07-04-2013, 05:49 PM)R129 Kirjutas: Kahtlane tundub see 0,95 koefitsiendi asi. Vaevalt tegi mees katse labori tingimustes. Seda tahmasust tõstab ikka igasugune asi. Peaks ise labori tingimustes asja järgi proovima. Aga huvitav mida selline õli lisamine muudele heitgaasidele teeb - kuskil peab ju konks olema miks MB ise ei ole seda etteväinud
Kust tuleb tootjale põhiline raha? Õige, varuosade müügist. Lisaks tekiks igasugu kohtukeisse kütusetootjate vastu, et miks kütus vilets on ja siit võib veel edasi fantaseerida kes keda saaks kohtusse kaevata ja just nimelt sellega pidi see proua ka leiba teenima. Kui võimalus, siis kindlasti proovi järgi. Väidetavalt aitab 2T õli diislil paremini ja kuumemalt põleda mistõttu tuleb ka oluliselt vähem tahma. Ma tean ka Eestis juhtumeid kus auto ei saa tahmatestis ÜV läbi, lastaks korraga 0,5L-1L 2T õli paaki ja sõidetakse paar paaki "mitte väga ökonoomselt" ja siis saab auto puhtalt ÜV läbi.
Väidetavalt kasutas MB oma kestvustestis aastal 2007 ka 2T õli. Mingis "inside top secret" dokumendis pidi kirjas olema.
***
Veidi üle 300 000km sõitnud mb mootorist võetud küünlad mis viimased ~60 000km sõitnud 1:200 suhtega 2T õliga: