07-04-2013, 10:21 AM
Komistasin ühe huvitava teema otsa kus on juttu 2T õli kasutamisest uuemates diiselmootoriga autodes. Eriti võiks tähelepanu pöörata teema esimese lehe viimasele postitusele kus juttu MB kestvustestist 2007 aastal Pariisist Pekingisse(Beijing) kus testiti MB E320CDI'sid.
http://www.freel2.com/forum/topic878.html
(Yamaha-fan on advokaat Saksamaal kes tegeleb just selliste kohtukeissidega tootjatehaste vastu)
Kokkuvõtteks võiks lisada, et uuematele DPF'ga autodele võiks panna mineraal või pool-sünt JASO-FC low ash 2T õli suhtega 1:200. (Vanematele autodele veel rohkem kuna need ei ole disainitud töötama tänapäeva kütusega) See teeb DPF re-gen tsüklid 2-3x harvemaks ja vähendab kütusekulu isegi 5-10%. Lisaks hakkab mootor oluliselt pehmemalt käima. Seda on testitud väga paljudel DPF'iga autodel ja kes hakkab nüüd vastupidist väitma, sel on selgelt omad kasud mängus - a'la DPF filtrite eemaldus, põletamine, väljaprogemine jne, ühesõnda kellel on kasulik autosid remontida.
Viimased 60 000km 2T õliga sõitnud mootor:
http://www.freel2.com/forum/topic878.html
(Yamaha-fan on advokaat Saksamaal kes tegeleb just selliste kohtukeissidega tootjatehaste vastu)
Kokkuvõtteks võiks lisada, et uuematele DPF'ga autodele võiks panna mineraal või pool-sünt JASO-FC low ash 2T õli suhtega 1:200. (Vanematele autodele veel rohkem kuna need ei ole disainitud töötama tänapäeva kütusega) See teeb DPF re-gen tsüklid 2-3x harvemaks ja vähendab kütusekulu isegi 5-10%. Lisaks hakkab mootor oluliselt pehmemalt käima. Seda on testitud väga paljudel DPF'iga autodel ja kes hakkab nüüd vastupidist väitma, sel on selgelt omad kasud mängus - a'la DPF filtrite eemaldus, põletamine, väljaprogemine jne, ühesõnda kellel on kasulik autosid remontida.
Viimased 60 000km 2T õliga sõitnud mootor: