04-04-2013, 08:11 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-04-2013, 08:46 AM ja muutjaks oli onumersu.)
(03-04-2013, 07:59 PM)ReinGSM Kirjutas: Sinu nimekirjas ei näe kollektori siibreid, need liiguvad?Antud hetkel pole diislispetsid seda võimalust pakkunud, aga lasen ka kollektori siibrid üle vaadata. Arvuti näitab sellist probleemi:
mass or volume air flow circuit not plausible, et nii nagu mina aru saan ei ole süsteemis olev ringleva õhu kogus-mass piisav.
(03-04-2013, 09:14 PM)v6sa Kirjutas:Mul endal mootor väga heas korras(03-04-2013, 06:26 PM)onumersu Kirjutas: Mure selline, mootoril jõud kadunud st. turbo läheb avariireziimi ja heitgaasid väga tahmased. Olen vahetanud turbo, õhulugeja, EGR klapi, pihustid kontrollinud, aga muutunud pole kahjuks miskit ja arvuti näitab jätkuvalt õhukoguse viga.
Turbo ei saa olla avariis - liiga juhm seade selleks.
Avariis võib Sul olla mootor. Põhjuseid võib olla hulgim, mõne võimaliku oled üritanud osasid pimesi vahetades kõrvaldada. Ebaõnnestunult, nagu näha.
Huvitav arvuti, kui õhukoguse viga näitab... Mingi uus veakood?
Kas turborõhk tekib? Kas püsib? Śisselaske siibrid ja üleüldse sisselaske läbitavus tasub üle kontrollida ikka esmajärjekorras.
Korrektse põlemise jaoks on vaja, et mootorisse surutav õhk oleks ettenähtud rõhu all ja jõuaks silindrisse vajalikul määral jahutatult. Kui miski siin ahelas ei toimi nii, nagu vaja, siis kaitseb mootor end kasutaja eest avariisse minnes.
Mida tähendab: pihustid on kontrollitud? Palju leke oli?
Tahmane peer - õhupuudus. Ehk otsi viga hingamisest.
![Eusa_drool Eusa_drool](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/eusa_drool.gif)
Pimesi ei ole midagi vahetatud, tsiteerin "ahelas" alustuseks näitas diagnost. viga 5nda silindri pihustis (lasin pihusti vahetada ja teised üle vaadata-puhastada), probleeme turbos (kulum normist suurem ja õline, sai parema isendi vastu vahetatud), õhuga probleemid (õhulugeja vahetatud). EGR sai vahetatud, vana oli ilgelt tahmane.
Mass or volume air flow circuit not plausible-seda veakoodi arvuti näitab.