Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
CE 300 1992 ja doonor E430 1999 avantgarde
#10
No nii.......

Hoodluses tehti 4 päeva tööd, kõik vajalikud tihendid said vahetatud, termostaat, uued ketitallad, ventika laagirpukk koos rihmarullikuga, rooliamort ja muidugi õlid uuesti jms pisemad vidinad.
Materjalid võtsin korralikud kvaliteetsed, mitte turul kõide odavamad. Kõik nagu väga toreEusa_angel

Laupäeval sain siis auto kätte, aga sõites oli aru saada, et autol õige jõud puudubEusa_think. Pööretel kuni 3tuhhi nagu oleks mingit käru vedanud järgi ja korra pedaali andes ei tahtnud käiku alla vahetada jneEusa_eh. Oli erinev (halvem) sõita igal juhul, kui enne tööde teostamist.
Noh, helistasin meistrile ja ta ültes, et ehk vajab veidi sissesõitmist. Mis seal siis ikka, sõitsin ülejäänud päeva rahulikult ja tegin maanteel ja linnas kokku sellise 80 km-se sõidu.
Pühapäeva hommikul planeerisin siis veidi pikemat trippi. Ajasin auto graaažist välja ja lasin maja ees mootri ilusti soojaks tiksuda. Sõitsin siis rahulikult 500m, panin suuna sisse ja keerasin asfalteeritud peateele, kuid sain sõita vaid 100m.....
.....Käis plaks, krrrrr ja auto suri välja. Käima enam ei läinud. Kutsusin puksiiri ja too viis siis masina samasse teenindusse tagasi. Täna hommikul selgus, et puruks läks mootori kett!!!CrybabyParanoid Nagu wtf?!?! Ikka suhteliselt lampi ilma erilise vajutamiseta.

Kas kellelgi teist võiks olla aimu, mille pärast kett pooleks võis minna? Ma ei suuda uskuda, et selle põhjus võis olla see, et minu auto on vana ja see võiski ühel päeval minna (hooldus vbl tuleb sellise ettekäändega välja, kui mootor vahetada tuleb)
Ma ei taha siinkohal küll endale mingit süüd võtta ja arvan, et tegemist ikka kokkupanemisel tehtud veaga vms-ga. Arvestades just seda, et teenindusest sõiduki kättesaamisel ei olnud sõiduk endise minekuga. Seda kinnitas ka meister ise, kui proovisõitu tegi. Kas võib olla, et panivad keti liiga pingule või milles võis probleem seisneda ja sellise tulemi põhjustada?

Olen mures, kuna vbl läheb üldse nüüd uut mootorit vaja, aga no kurat, mina selle eest ise maksta küll nüüd ei kavatse....

Palun tarkadel arutleda teemal.

Tänud ette!
Sain just lisainfot, et katki oli läinud alumine keti pinguti/rullik ja sellest ka järgnev asjade kulg...
no ma ei tea, kas see on päris nii, et kui mootori ülemine osa tehakse korda, siis hakkavad kohe alt midagi katki minema.
Driving
W213 E220d 2018
W447 V250 2018
Vasta


Sõnumeid selles teemas
CE 300 1992 ja doonor E430 1999 avantgarde - Autor: MarJ - 18-03-2013, 12:23 PM
RE: CE 300 1992 ja doonor E430 1999 avantgarde - Autor: MarJ - 01-04-2013, 11:55 AM

Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  cl 500 w215 1999 a. esimesed udutuled maarekl 0 419 31-01-2023, 06:42 PM
Viimane postitus: maarekl
  1992 CE300 4.2 V8 kickdowniga tuleb lõpus (6200 RPM) piirang ette-hakkab nö "kakkuma" nostromo 39 24,507 04-06-2017, 02:18 PM
Viimane postitus: nostromo
  C124 1992 kõigi lukkude vahetus (süütelukk + juhiuks + kõrvalistujauks + pagasiluuk)? nostromo 2 4,792 11-09-2016, 09:42 PM
Viimane postitus: nostromo
  1992 C124 jahutusvedelik-üksköik milline vöi ainult punane? nostromo 3 3,844 02-09-2016, 09:36 AM
Viimane postitus: nostromo
  vajan abi SL 300 R129 1992 arcar 5 5,386 16-06-2016, 11:58 AM
Viimane postitus: arcar
  1992 C124 300CE-24 akukate paremal pool pagasiruumis-kas üldse ette nähtud? nostromo 14 10,746 30-04-2016, 04:12 PM
Viimane postitus: mesavend
  1992 C124 prefacelift puldita võtmete asendamine facelift (93'-95) puldiga võtmetega? nostromo 0 1,930 18-04-2016, 11:06 PM
Viimane postitus: nostromo
  W208 CLK200 mootor tõrgub 1999.a. arcar 9 8,594 26-03-2015, 09:02 PM
Viimane postitus: arcar
  CE 300 132kw viskab soojalt pöörded kõrgemaks ja gaasi andes poob kinni MarJ 10 10,639 26-02-2015, 05:12 PM
Viimane postitus: MarJ
  ce 300 lambda anduri pistik suurjalg 1 2,813 04-11-2014, 05:37 PM
Viimane postitus: Lahekas



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne