28-03-2013, 11:45 AM
... Tähtsam kriteerium ikka töökindlus ja ökonoomsus....
Töökindluses nüüd küll pole vahet et 2,2 jääb 2,7 ja 3,2 alla. Ökonoomsuselt seevastu 2,2 on väiksema kuluga. Olemuselt ju mootorid samad vaid silindrite arv muutub. Kui 3,2 kiirendades tekitab naeratuse näkku siis mina oma 2,2 ja 92kW pole ka kellelegi just jalgu jäänud.
Töökindluses nüüd küll pole vahet et 2,2 jääb 2,7 ja 3,2 alla. Ökonoomsuselt seevastu 2,2 on väiksema kuluga. Olemuselt ju mootorid samad vaid silindrite arv muutub. Kui 3,2 kiirendades tekitab naeratuse näkku siis mina oma 2,2 ja 92kW pole ka kellelegi just jalgu jäänud.
Odavalt aga mugavalt - selleks sobib diisel kurbik täiesti.