26-03-2013, 09:45 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-03-2013, 09:46 AM ja muutjaks oli v6sa.)
(25-03-2013, 11:02 PM)hannes_s Kirjutas: ...
Selle ebaühtlase etteande või nadi tagasilöögiklappiga on kogemusi varem?
Näiteks janek126 om603 on mingid sepad tagasilöögiklapi paigaldanud kütuse pealevoolu poolele pumbas, ühesõnaga vastupidi kõik, aga tal ju töötas ja sõitis
Tal oli pigem tagasiooluklapp, kuna ei viitsitud jännata lekkekoha leidmise ja selle tihendamisega.
Täppispaari kohal olev klapp määrab pritse alguse ja lõpu hetke iseloomu. Kui üks on erinev, siis erineb seetõttu veidi ka pritse täpne alguse ja lõpu hetk konkreetses silindris ning kui vedru on väga lahja, võib pihustus "venida", mitte ei lõpe järsult.
Tuletan meelde, et tühikäigupööretel toimub igas silindris pea kaks pihustust sekundis (täpsemalt 1,87)
Kuuenda silindri väiksem võimsus ei ole suur probleem, kuid pika vända keskkohas ja esiotsas tekkivad ekstsessid võivad vänta poolitama asuda.