25-03-2013, 11:02 PM
Surved pole mõõdetud, samas on mootor laiali käinud, klapid ja pesad on lõigatud, kolvigrupp igati viisakas. Pealegi -18 käivitub tubasest soojast võetud akuga laksust ja ei putra.
Mul sõbra 601-hel oli kusjuures sama sümptom kunagi. Käivitus iga ilmaga laksust aga üks pütt polnud korralikult järgi tühikäigul (eriti mootori soojenedes). Hiljem selgus et plunseri pealne vedru oli pooleks, olen näinud weebis pumpasi millel see sama vedru kuidagi lühemaks väsinud.
Loodan et mul ka see sama vedru viga. Kuigi 6mm elemendid oleks head küll, 7 oleks liig ehitamine minu jaoks (pidurid, sillad, kast, jne jne). Peab asja mõtlema, eelarve seab ka piire pumba Rootsi saatmisele..... päris k€ pumbale ei raatsiks investeerida....
Nädalavahetusel tuleb asi kindlaks teha.
Selle ebaühtlase etteande või nadi tagasilöögiklappiga on kogemusi varem?
Näiteks janek126 om603 on mingid sepad tagasilöögiklapi paigaldanud kütuse pealevoolu poolele pumbas, ühesõnaga vastupidi kõik, aga tal ju töötas ja sõitis
Mul sõbra 601-hel oli kusjuures sama sümptom kunagi. Käivitus iga ilmaga laksust aga üks pütt polnud korralikult järgi tühikäigul (eriti mootori soojenedes). Hiljem selgus et plunseri pealne vedru oli pooleks, olen näinud weebis pumpasi millel see sama vedru kuidagi lühemaks väsinud.
Loodan et mul ka see sama vedru viga. Kuigi 6mm elemendid oleks head küll, 7 oleks liig ehitamine minu jaoks (pidurid, sillad, kast, jne jne). Peab asja mõtlema, eelarve seab ka piire pumba Rootsi saatmisele..... päris k€ pumbale ei raatsiks investeerida....
Nädalavahetusel tuleb asi kindlaks teha.
Selle ebaühtlase etteande või nadi tagasilöögiklappiga on kogemusi varem?
Näiteks janek126 om603 on mingid sepad tagasilöögiklapi paigaldanud kütuse pealevoolu poolele pumbas, ühesõnaga vastupidi kõik, aga tal ju töötas ja sõitis