25-03-2013, 10:20 PM
(09-03-2013, 12:18 PM)kaido Kirjutas: ma vaatasin, et om603 plokk(110kw) kolvid on 89mm ja väntvõlli käik on lühem kui om603(108kw) mootoril, mille kolb on 87mm ja om606 kolvid on samuti läbimõõduga 87mm, mõlemal mootoril on olemas silindrite õlitus.OM606(130kW) ja OM603(105/108kW)mootoriplokkidel koodid erinevad, ent plokid on justkui samad tõesti. Väntvõllid on samad, samad saaled, kolvirõngad, karteritihend jne. Kepsud, kolvid ja kett on erinevad, seega kohe OM603-mele 606-e plokikaant paigaldada ei saa.
Siit ka minu küsimus, et kas siis om603(108kw) plokk on sama kui om606(130kw) plokk?
Mootor mõnda aega on sõitnud ja nüüd vaja tegeleda ka muude vigadega. Juba algusest peale on R6 kohta mootor käinud liiga ebaühtlaselt, võiks õelda ei ujub peal. Väga hästi on tunda kui panna kang D peale ja tühikäigul pidur vabastades hakkab auto algul liikuma kergelt nõk-nõk. Kui juba õrnalt veereb, siis kaob. Külmkäivitus on ideaalne ka talvel, ei jäta vahele ega vaja gaasi lisamist käivitamisel. Nüüd avastasin lihtsal teel et tõesti kuues silinder pole korralikult järgi. Hommikul käivitades ja ükshaaval väljalaske kollektorit katsudes on tunda, et kuuenda silindri kolle osa läheb tunduvalt aeglasemalt soojaks ja on hulka leigem võrreldes teistega. Silinder on järgi, aga mitte nii nagu teised.
Pihustit pole vist mõtet kahtlustada, see kas töötab või lagiseb lolli moodi ja kohe arusaadav?
Kas KSP siis hõre ühes sektsioonis? Või pumba nn. nukkvõll kulunud?
Mis teha, viia pump Karla autosse stendi?
Või kohe rootsi dieselmekeni kätte ja 6mm elemendid?