25-03-2013, 04:20 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-03-2013, 04:49 PM ja muutjaks oli DimitiS.)
Kui süüde väljas, siis seda peal hoides saad kasutada soojendust veel vist mingi pool tundi. Kasutab ära mootori jääksoojust. Tsirkulatsioonipump lööb vett ringi ja salongiventikas on madalatel tuuridel järgi.
Kui auto käib, siis seda peal hoides tekivad kliima tabloole igasugu andmed. Näiteks laadimisvool, sõidukiirus, mootori temp, freooni rõhk jne. Vaata mul eespool kuskil kirjas.
See kliima värk on päris sassis. Tundub, et ei tööta ka need kraanid või klapid seal tsirkulatsioonipumba kõrval. Väljendub see sellega, et sooja maha keerata ei saa. Isegi kui panna mistahes kraadi (madalaim on 14C) või "LO" peale, siis puhub endiselt kuuma.
Sellega võib varsti täitsa probleeme tekkida, sest ilmad soojenevad ja saunas sõita pole võimalik. Saab küll "OFF" peale panna, siis otseselt ei puhu kuuma, aga õhu ringlust kah pole ja läheb umbseks. Ainuke variant, mis häda pärast saab kasutada - keskavast ribid kahti ja siis sinine klahv sisse, siis puhub sealt külma aga samas esiklaasile puhub endiselt tulist.
Mis vooludega neid kahte klappi või kraani seal vasakul lanzeroonil juhitakse? Kolm juhet läheb sinna pistikusse, kaks punast ja üks pruun. Ilmselt pruun on mass ja füüsiliselt oli see seal olemas ka.
Kui auto käib, siis seda peal hoides tekivad kliima tabloole igasugu andmed. Näiteks laadimisvool, sõidukiirus, mootori temp, freooni rõhk jne. Vaata mul eespool kuskil kirjas.
See kliima värk on päris sassis. Tundub, et ei tööta ka need kraanid või klapid seal tsirkulatsioonipumba kõrval. Väljendub see sellega, et sooja maha keerata ei saa. Isegi kui panna mistahes kraadi (madalaim on 14C) või "LO" peale, siis puhub endiselt kuuma.
Sellega võib varsti täitsa probleeme tekkida, sest ilmad soojenevad ja saunas sõita pole võimalik. Saab küll "OFF" peale panna, siis otseselt ei puhu kuuma, aga õhu ringlust kah pole ja läheb umbseks. Ainuke variant, mis häda pärast saab kasutada - keskavast ribid kahti ja siis sinine klahv sisse, siis puhub sealt külma aga samas esiklaasile puhub endiselt tulist.
Mis vooludega neid kahte klappi või kraani seal vasakul lanzeroonil juhitakse? Kolm juhet läheb sinna pistikusse, kaks punast ja üks pruun. Ilmselt pruun on mass ja füüsiliselt oli see seal olemas ka.