22-03-2013, 02:26 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-04-2013, 05:59 PM ja muutjaks oli DimitiS.)
Käisin täna tuttaval külas, kes ise elupõline MB mees ja kes pole eelpoolmainitud tagasiteed leidnud (hetkel oli tal õues neid neli tk, 2x w124, 2x w120), toonud ise mitmeid Saksast, kahe S-ga ise sealt sõites tagasi tulnud jne. Üks 2,9 punnsilm on tal olnud 7a, ükski talv pole sõitnud, no on ikka kompvek kere poolest!
Esimese asjana kamandasin ta rooli ja sundisin testisõidule.
Õnneks midagi halba ta ei öelnud. Kiidusõnad olid - kiirendab väga hästi, tõmme väga hea, käike vahetab nii nagu peab, neljanda käiguga kõik ok, see ei libise. Pigem ütles, et tahhomeeter valetab, käitub kuidagi teisiti. Näiteks kohapeal pöördeid järjest tõstes ütles "see nüüd küll õige ei ole". Selle väiksel kiirusel teiselt kolmandale korraks pöörete tõusu pärast käskis mitte muretseda. Sellised ta ennegi näinud ja sõitnud on need autod muretult aastaid.
Veel oli ta harjunud, et neljandaga gaasi maha lastes vahetab kiiremini kolmandale. Mul suht hilja seda teeb, st neljas püsib suht pikalt sees.
Nurises piduritega, et pedaal liiga raske ja mingi ketas vist kõver, sest veidi jõngutab. Veel keelas tasakaalustamata ratastega sõitmise, kuna see hakkavat puksidele.
Kasti õli vahetusega käskis ka mitte kiirustada, lihtsalt et hilisemaid probleeme ennetada. Tal endal näiteks hakkas punnsilm uue õliga käike rapsides vahetama. Et siis siin panevad nagu vale solgi sisse vms, Saksa õli pidavat parem olema.
Igaljuhul sain talt lohutavad ja tuju tõstvad sõnad "pole su autol häda midagi!"
Tegelt sain täna ka pakkumise dünaamilise õlivahetuse kohta - valus 295€!
Esimese asjana kamandasin ta rooli ja sundisin testisõidule.
Õnneks midagi halba ta ei öelnud. Kiidusõnad olid - kiirendab väga hästi, tõmme väga hea, käike vahetab nii nagu peab, neljanda käiguga kõik ok, see ei libise. Pigem ütles, et tahhomeeter valetab, käitub kuidagi teisiti. Näiteks kohapeal pöördeid järjest tõstes ütles "see nüüd küll õige ei ole". Selle väiksel kiirusel teiselt kolmandale korraks pöörete tõusu pärast käskis mitte muretseda. Sellised ta ennegi näinud ja sõitnud on need autod muretult aastaid.
Veel oli ta harjunud, et neljandaga gaasi maha lastes vahetab kiiremini kolmandale. Mul suht hilja seda teeb, st neljas püsib suht pikalt sees.
Nurises piduritega, et pedaal liiga raske ja mingi ketas vist kõver, sest veidi jõngutab. Veel keelas tasakaalustamata ratastega sõitmise, kuna see hakkavat puksidele.
Kasti õli vahetusega käskis ka mitte kiirustada, lihtsalt et hilisemaid probleeme ennetada. Tal endal näiteks hakkas punnsilm uue õliga käike rapsides vahetama. Et siis siin panevad nagu vale solgi sisse vms, Saksa õli pidavat parem olema.
Igaljuhul sain talt lohutavad ja tuju tõstvad sõnad "pole su autol häda midagi!"
Tegelt sain täna ka pakkumise dünaamilise õlivahetuse kohta - valus 295€!