19-03-2013, 05:04 PM
(19-03-2013, 04:09 PM)DimitiS Kirjutas:(10-03-2013, 06:15 PM)DimitiS Kirjutas: .............
Iseenesest ju kast toimetab ilusti, tõusul auto tagasi ei vaju, käike vahetab ilusti, õli on puhas ja ei haise.
............
Natuke pean oma sõnu sööma, sest väike kiuks siiski käiguvahetusel on - teatud olukorras viskab korraks pöörded üles. Seda teiselt kolmandale vahetusel ning just siis, kui gaasipedaali vajutada õrnalt või lasta vahetuse ajal seda natuke järgi, ja seda kiirustel 40-42km/h. Kui gaasi rohkem vajutada, et vahetus oleks veidi hilisem, siis vahetab ilusti. Teiste käikudega pole kordagi seda ette tulnud. Tegin video ka:
Mida targad ütlevad? Kas peaksin hakkama pumba küljel olevat kopsikut kuhugi poole timmima. Väidetavalt siis sellel masinal käigukasti küljes väljatõmmatavat T-tähte pole, kuigi ega ma selle konkreetse auto alla pole veel ise jõudnud.
Ja veel käigukasti teemal - mina loen iga kord 3 vahetust: 1>2, 2>3, 3>4, kuigi siit foorumist olen lugenud, et peaks minema kohalt teise käiguga. Minul läheb kogu aeg esimesega. Kolmandalt neljandale vahe on suht väike tahhomeetri järgi, ega sellel ju turbiinilukku pole?
oleneb käigukastist, vin koodi järgi saab teada mis kast peal. Osad kastid stardivadki 1 käiguga. Ntx minu esimene 140 läks 2 käiguga , esimese sai sisse ainult kickdowniga või kui käru taga oli siis läks kah esimesega paigalt., praegusel autol 722.367 kast läheb alati esimesega ja on ikka parem kohalt minna küll.