19-03-2013, 02:36 PM
Tänud tagasiside eest!
Eks jah, eesmärk on ikka CE300-ga edasi lasta, millel vähe mõistlikum ja korralik mootor ning 5-ne kast.
Praeguse CE 300 (16L/100km) seisukorra põhjal võtaks V8 ca 2L vähem kütet ka ning minek oleks täitsa omast klasssist.
Eks hakkan tööde teostajaid otsima, kuna ise väga seda asja ei tunne. Rohkem nagu kontorirott, aga toredad sõidukid meeldivad väga
On kellegi aimu tööde eeldatavamaksumuse kohta, kui rääkida ainult mootori, kasti ja muu sellega seonduva ümber tõstmisest?
Kere on suht heas korras, sinna pole vaja väga ressurssi laduda.
Eks jah, eesmärk on ikka CE300-ga edasi lasta, millel vähe mõistlikum ja korralik mootor ning 5-ne kast.
Praeguse CE 300 (16L/100km) seisukorra põhjal võtaks V8 ca 2L vähem kütet ka ning minek oleks täitsa omast klasssist.
Eks hakkan tööde teostajaid otsima, kuna ise väga seda asja ei tunne. Rohkem nagu kontorirott, aga toredad sõidukid meeldivad väga
On kellegi aimu tööde eeldatavamaksumuse kohta, kui rääkida ainult mootori, kasti ja muu sellega seonduva ümber tõstmisest?
Kere on suht heas korras, sinna pole vaja väga ressurssi laduda.
Driving
W213 E220d 2018
W447 V250 2018
W213 E220d 2018
W447 V250 2018