13-03-2013, 02:29 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-03-2013, 03:11 PM ja muutjaks oli DimitiS.)
Võtsin täna tsirkulatsioonipumba remondi käsile. Kuna ei teadnud, kas saab kohe asja või mitte, siis tegin pumba asemele ajutise plaadi:
Mootor ise kummalise ehitusega! Pumba tiivikut ei veetagi ringi jäigalt otse võllilt vaid kaudselt läbi magneti ning tiiviku võll ise on jäigalt paigal.
Kui mootori pooleks võtsin, siis oli kohe viga näha - harjad olid olematuks kulunud:
Harjade ristlõige on 5x5mm ja juhe neist tuleb välja küljelt. Sain sarnased, kuid veidi laiemad vähekulunud harjad miski teise auto sarnase suuruse ja ehitusega läbipõlenud bensu- vms pumbast. Lihvisin harjad ilusti mõõtu ja paigaldasin. Mootori laagritele tilgutasib veidike paksemat õli, sest esimesel proovikäivitusel tegi väga paha ja kuiva häält. Olid küll kinnised laagrid aga kaitsepleki vahelt midagi ikka vast tööpindadele jõudis, sest pärast töötas ilusti mahedalt.
ASI NÜÜD KORRAS! Nüüd kui "REST" nuppu vajutada, siis hakkab ilusti sirisema ja vesi vulistama:
Mootor ise kummalise ehitusega! Pumba tiivikut ei veetagi ringi jäigalt otse võllilt vaid kaudselt läbi magneti ning tiiviku võll ise on jäigalt paigal.
Kui mootori pooleks võtsin, siis oli kohe viga näha - harjad olid olematuks kulunud:
Harjade ristlõige on 5x5mm ja juhe neist tuleb välja küljelt. Sain sarnased, kuid veidi laiemad vähekulunud harjad miski teise auto sarnase suuruse ja ehitusega läbipõlenud bensu- vms pumbast. Lihvisin harjad ilusti mõõtu ja paigaldasin. Mootori laagritele tilgutasib veidike paksemat õli, sest esimesel proovikäivitusel tegi väga paha ja kuiva häält. Olid küll kinnised laagrid aga kaitsepleki vahelt midagi ikka vast tööpindadele jõudis, sest pärast töötas ilusti mahedalt.
ASI NÜÜD KORRAS! Nüüd kui "REST" nuppu vajutada, siis hakkab ilusti sirisema ja vesi vulistama: