02-03-2013, 09:48 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-03-2013, 03:08 PM ja muutjaks oli DimitiS.)
(27-02-2013, 11:04 AM)kentq Kirjutas: Number seitse on küll jah iseensest suur. Samas ei näita see ka alati resoluutselt et nüüd on tegemist panniga. Nende kindlustusjuhtumite taga võiks numbried vaadata. Kui 7-st 6 on parklakõksud siis pole ju midagi hullu. Selliste läbisõitude juures ikka juhtub.
Esimese ja tagumise otsa suuremad avariid on reeglina teravale silmale tuvastatavad.
Esimese ja tagumise otsa avariid on ka võhikule ilusti tuvastatavad
Esitiivad on toon heledamad. Kapott on loppis ja esiosa värvitud. Stange on räbal. Tagaosa on mitmest kohast lapiti värvitud jne
Natuke uurisin Lkfi tabelit. Väike kokkuvõte:
1. ?
1999 - Vastutuse ulatus: 0%
Makstud sõidukikahju hüvitis kokku: summa on täpsustamisel või sõidukikahju ei hüvitatagi
2. NISSAN PATHFINDER, 1996 > MB
2000 - Vastutuse ulatus: 0%
Makstud sõidukikahju hüvitis: 500 kuni 2000 eurot
3. PEUGEOT 206, 2000 > MB
2001 - Vastutuse ulatus: 0%
Makstud sõidukikahju hüvitis: 500 kuni 2000 eurot
4. MERCEDES-BENZ 260, 1991 > MB
2002- Vastutuse ulatus: 0%
Makstud sõidukikahju hüvitis: kuni 500 eurot
5. MB > OPEL VECTRA, 2001
2002 - Vastutuse ulatus: 100%
Kannatajale makstud sõidukikahju hüvitis: kuni 500 eurot
6. FORD SIERRA, 1987 > MB
2005 - Vastutuse ulatus: 0%
Makstud sõidukikahju hüvitis: kuni 500 eurot
7. MB > SUBARU LEGACY, 2002
2009 - Vastutuse ulatus: 100%
Kannatajale makstud sõidukikahju hüvitis: 500 kuni 2000 eurot
Ainult kahel korral siis MB ise süüdi olnud, viis korda on teda teiste poolt "rünnatud".