27-02-2013, 11:51 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-03-2013, 03:05 PM ja muutjaks oli DimitiS.)
Üks suurim sõitu segav faktor oli juhiiste, mille seljatugi ettepoole ei liikunud. Lülitist liikus vaid tahapoole, ette tagasi oli võimalik saada vaid umbes pooletunnise lüliti lõgistamisega ja viie halli juuksekarva tekitamisega. Ka ei töötanud kogu istme tagaosa tõstmine. Jällegi oli viga imelihtne ja väga kergesti kõrvaldatav. Eemaldasin lülitiploki ukselt ja võtsin lahti. Kõik lülitid seal sees on mehaanilised, lihtsasti avatavad ja puhastatavad. Minul olidki vaid klemmid mustad, puhastasin need liivapaberiga ja asi korras! Nüüd toimivad juhiistmel kõik funktsioonid laitmatult, ka kõrvalistuja iste on täiesti korras, kaasa arvatud 4x elektrisoojendus töötab. Ka said vahetatud mõlemi esiistme lülitite valgustuse pirnid, mis olid läbi põlenud (tuledega on ümber lüliti istmekujuline valgusring). Kulutused pirnidele: 2x 0,75€
Enne kui hakkan rääkima positiivsetest asjadest, mainin ära veel tehnilise vead, mis tahaks edaspidi võibolla tegelemist:
*Juhipoolne tagumine elektriaken ei tööta.
*Jahutusvedeliku tsirkulatsioonipump vist ei tööta.
*Aku oleks uus vaja, kuna praegusel on silm juba must ja mõne päevaga sureb ise ära.
*Vaja oleks maha rookida idiootne lisa immo (roheline pulk tuleb salajasest kohast üle libistada, enne autot käima ei saa). Eeldan, et see tekitabki liigse tarbimise - praegu on tühijooks elektrisüsteemis 0,15A, mis on aga liig!
*Ees vasaku ratta juures on aukudest läbi sõites kuulda kogu kerest läbi käivat nagu vedru "plinn-plänn" heli. Kui ilmad lähevad ilusaks, peaks ratta alt võtma ja vaatama mis seal toimub.
*Tagumised jalamatid on vale kujuga, küll Mercedese omad, aga mitte selle mudeli. Otsiks uued.
*Antenn on katki ja liiga lühike ja raadio püüab vaid väga igavaid jaamu (Elmar, R2, Viker jm).
*Püsikiirusehoidja ei tööta. Ei tunne sellest ka puudust, kuna pole kunagi omanud.
*Tagaistmete peatoed ei lamandu, kui neile keskkonsoolist korraldus anda. Minu jaoks täiesti mõttetu feature.
Olekski esialgu nagu kõik. Üritan võimalikult vähe raha sisse taguda, mitte et ma seda teha ei oskaks. Vastupidi! Nagu ma ühes teemas juba mainisin, siis olen nii mõnegi auto ostuhinda jõudnud lühikese ajaga kolmekordistada. Nüüd olen jõudnud tõdemusele, et seda pole mõtet teha. Auto on ette nähtud sõitmiseks, mitte mingiks investeerimisobjektiks! Pole mõtet kogu oma vaba raha taguda mingisse vanasse surnud kotletti
Sõita tuleb! Seni kuni auto läheb käima ja omal jõul kohalt liigub on kõik ok
Muide kust sa teadsid, et mu igapäevaauto on Corsa B? DDD
Kütusekuluga on sellised lood, et minul võtavadki kõik autod jube palju kütet. Alati on vahe teistega "korda 2"! Ise näen kahte põhjust:
1.Minu sõitude iseloom on selline - palju külmkäivitusi, sõidu pikkused 3-6km.
2.Keegi teine ei mõõda kütuse kulu, vaid ütleb seda kõhutundest. Mina pean alati täpset tankimise pärvikut. Selle auto oma on siin> http://www.spritmonitor.de/en/detail/557064.html (kui saan lingi funksima, siis tuleb see minu allkirjaks. Hetkel on küsimus üleval vaba teema all).
Enne kui hakkan rääkima positiivsetest asjadest, mainin ära veel tehnilise vead, mis tahaks edaspidi võibolla tegelemist:
*Juhipoolne tagumine elektriaken ei tööta.
*Jahutusvedeliku tsirkulatsioonipump vist ei tööta.
*Aku oleks uus vaja, kuna praegusel on silm juba must ja mõne päevaga sureb ise ära.
*Vaja oleks maha rookida idiootne lisa immo (roheline pulk tuleb salajasest kohast üle libistada, enne autot käima ei saa). Eeldan, et see tekitabki liigse tarbimise - praegu on tühijooks elektrisüsteemis 0,15A, mis on aga liig!
*Ees vasaku ratta juures on aukudest läbi sõites kuulda kogu kerest läbi käivat nagu vedru "plinn-plänn" heli. Kui ilmad lähevad ilusaks, peaks ratta alt võtma ja vaatama mis seal toimub.
*Tagumised jalamatid on vale kujuga, küll Mercedese omad, aga mitte selle mudeli. Otsiks uued.
*Antenn on katki ja liiga lühike ja raadio püüab vaid väga igavaid jaamu (Elmar, R2, Viker jm).
*Püsikiirusehoidja ei tööta. Ei tunne sellest ka puudust, kuna pole kunagi omanud.
*Tagaistmete peatoed ei lamandu, kui neile keskkonsoolist korraldus anda. Minu jaoks täiesti mõttetu feature.
Olekski esialgu nagu kõik. Üritan võimalikult vähe raha sisse taguda, mitte et ma seda teha ei oskaks. Vastupidi! Nagu ma ühes teemas juba mainisin, siis olen nii mõnegi auto ostuhinda jõudnud lühikese ajaga kolmekordistada. Nüüd olen jõudnud tõdemusele, et seda pole mõtet teha. Auto on ette nähtud sõitmiseks, mitte mingiks investeerimisobjektiks! Pole mõtet kogu oma vaba raha taguda mingisse vanasse surnud kotletti
Sõita tuleb! Seni kuni auto läheb käima ja omal jõul kohalt liigub on kõik ok
(27-02-2013, 11:45 AM)v6sa Kirjutas:
Küür on lahe. Tehnika on lihtne ja käib väikesteks remonditavateks tükkideks lahti, kuid seda on palju ja ega essklassi vaestele ei tehtud...
Mutritega termostaat on tase omaette.
Kütusekulu number reedab, et kas:
A. jalg on raske või;
B. auto vajab hoolt.
Usun, et suurem osakaal on variandil B, kuid ka A (vaadates tühimassi!) omab teatavat mõju.
.....
Muide kust sa teadsid, et mu igapäevaauto on Corsa B? DDD
Kütusekuluga on sellised lood, et minul võtavadki kõik autod jube palju kütet. Alati on vahe teistega "korda 2"! Ise näen kahte põhjust:
1.Minu sõitude iseloom on selline - palju külmkäivitusi, sõidu pikkused 3-6km.
2.Keegi teine ei mõõda kütuse kulu, vaid ütleb seda kõhutundest. Mina pean alati täpset tankimise pärvikut. Selle auto oma on siin> http://www.spritmonitor.de/en/detail/557064.html (kui saan lingi funksima, siis tuleb see minu allkirjaks. Hetkel on küsimus üleval vaba teema all).