27-02-2013, 11:04 AM
(27-02-2013, 10:26 AM)DimitiS Kirjutas: Nagu te kõik nagunii juba kogenud olete, siis esialgne ostujärgne eufooria asendub üsna kiiresti musta masendusse langemisega.
Kõik kasutatud autod omavad kuhjaga hoolikalt peidetud ja oskuslikult varjatud vigasid. Ka on igasse võimalikku sõlme eelmised omanikud oma "küüneviha" jõudnud sisse ajada. Kui on midagi näpitud, siis on see ka puruks tehtud või valesti remontida. Valetatakse kokku maad ja ilmad, räägitakse ilusaid muinasjutte.
Loomulikult nii ka selle auto puhul. Naiivne oligi loota, et müüja kõik kandikul sulle ette kannab, vastupidi - enamus müüjaid palehigis üritab sulle kotti pähe tõmmata ja oma raipest lahti saada.
Lihtne oleks osta juba eelnevalt omatud auto, täpselt selline, mille "prsetunnetus" sul olemas. Istud ühest samasugusest täpselt samasugusesse ostetavasse ja hetkega on kõik selge. Täiesti tundmatu margi ja mudeliga on asi tunduvalt keerulisem.
Hakkame siis jälle algusest.
Esimene kuldreegel - nõua müüjalt ostetava auto vin koodi! Mina sain selle teada alles siis, kui pass minu nimel oli. Kohe trükkisin selle lkf-i Sõiduki liikluskahjude kontrolli aknasse ja sain külma dušši osaliseks. 1999-2009 oli see auto osalenud 7-s avariis! Tekkisid mõtted, et kes see omanik küll olla võis? Kas selline inimene ei peaks olema teistest eraldatud?
Positiivse poole pealt - kas on olemas teist nii tugevat autot, mis elaks üle 7 avariid ja sõidaks peale seda edasi nii, et mittemidagi aru poleks saada?!
Number seitse on küll jah iseensest suur. Samas ei näita see ka alati resoluutselt et nüüd on tegemist panniga. Nende kindlustusjuhtumite taga võiks numbried vaadata. Kui 7-st 6 on parklakõksud siis pole ju midagi hullu. Selliste läbisõitude juures ikka juhtub.
Esimese ja tagumise otsa suuremad avariid on reeglina teravale silmale tuvastatavad.